استان زنجان در زمینه برگزاری برنامه‌های مناسب در هفته منابع طبیعی جزو استان‌های نمونه کشوری بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان  در جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی گفت: سال گذشته استان زنجان در زمینه برگزاری برنامه‌های مناسب در هفته منابع طبیعی جزو استان‌های نمونه کشوری بود.

اسکندری   افزود: منابع طبیعی ثروت عمومی و متعلق به همگان است و 15 تا 21 اسفند هر سال به عنوان هفته منابع  طبیعی نامگذاری شده که برنامه‌های مختلفی در این هفته با هدف فرهنگسازی و حفظ و صیانت از منابع طبیعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه‌ها ی هفته منابع طبیعی عمومی کردن فرهنگ منابع طبیعی است ادامه داد: هفته منابع طبیعی تنها هفته‌ای است که مقام معظم رهبری در برنامه‌های مربوط به آن شرکت می‌کنند که موضوع اهمیت منابع طبیعی را نشان می‌دهد.

مدیر کل منابع طبیعی استان به شعار هفته منابع طبیعی امسال اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی با مردم برای مردم به عنوان شعار امسال این هفته در نظر گرفته شده است.

 در ادامه دبیر ستاد هفته منابع‌طبیعی استان خاطر نشان کرد :  این هفته که از 15 تا 21 اسفندماه است برای هر روز یک مراسم با مشارکت ارگانها در نظر گرفته شده چرا که این هفته از اهمیت بالایی برخوردار بوده و متعلق به آحاد جامعه است./ش ك

 

 

برچسب ها: منابع ، طبیعی ، ثروت ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.