هفته بیستم لیگ برتر فو‌تسال با رقابت 14 تیم انجام می‌گیرد.در حساس‌ترین دیدار،شاگردان خورا‌کچی برای انتقام دیدار نیم فصل نخست به مصاف یاران شمسایی می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته بیستم لیگ برتر فو‌تسال کشورمان با رویارویی 14 تیم در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

در حسا‌س‌ترین رقابت در روز نخست هفته بیستم، گیتی پسند اصفهان در ماهشهر‌ مهمان‌ پتر‌وشیمی می‌شود. شاگردان لک که هفته گذشته با پیروزی برابر شهرداری تبریز و خوش شانسی از باخت رقبا، فاصله امتیاز خود با دبیری را به شش رساند تا به پله دوم باز گردد و با امید به باقی رقابت‌ها، قهرمانی را دور از دسترس ندانند.
 
با توجه به رقابت دشوار دبیری برابر میثاق، گیتی‌پسند انگیزه دو  چندانی برای شکست تیم ما‌هشهری دارد تا در صورت شکست یا تساوی دبیری در تبریز به رقیب صدرنشین خود نزدیک شود البته پتروشیمی‌ ماهشهر‌ که در کمال ناباروری هفته گذشته فرش‌آرا را مغلوب ساخت در نظر رقبا تیم دست و پا بسته‌ای جلوه نمی‌کند تا حریف محکمی برای اصفهانی‌ها باشند. گیتی‌پسند و پتروشیمی با امتیاز‌های 40 و 11 به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سیزدهم جدول جای گرفته‌اند.

تأسیسات دریایی در تهران میزبان شهید منصوری می‌شود تا دومین رقابت روز پنج‌شنبه انجام گیرد. تأسیسات هفته گذشته تیم قعرنشین جدول را شکست داد تا با کسب امتیاز کامل بازی در این هفته‌ها رقابت مورد قبولی داشته و در جدول ارتقا یابد.در همین راستا با توجه به امتیاز میزبانی در نظر دارد تیمک رده چهارمی جدول را در خانه شکست دهد اما شهید منصوری نیز که در تأثیرگذارترین رقابت لیگ قادر به شکست دوباره حفاری در فصل شد با توجه به نزدیکی امتیازها برای پیروزی و گرفتن جایگاه حفاری و تکیه به پله سوم جدول به میدان می‌آید اما تغییر و تحولاتی که در نیم فصل در پیکره تیم تأسیسات بوجود آمد باعث افزایش پتانسیل و قدرت این تیم تهرانی شده است که می‌تواند کار را برای منصوری‌ها سخت کند. 

در آخرین رقابت روز پنجشنبه شهرداری تبریز میزبان ماهان تندیس می‌شود که در یکی از بهترین رقابت‌های خود هفته گذشته به شاگردان شمسایی مجال ایستادگی نداد و با نتیجه پنج بر سه این تیم را مغلوب ساخت تا با رقم زدن نخستین شکست تیم صدر جدولی قدرت خود برای مغلوب ساختن تیم‌های مدعی را نشان دهد. شهرداری تبریز اما به جبران شکست هفته گذشته خود ماهانی‌ها را میزبانی می‌کند. 

اما حساس‌ترین رقابت روز جمعه در تبریز به مصاف دبیری و میثاق مربوط می‌شود که رویارویی‌شان در نیم فصل نخست با حاشیه و نیمه تمام ماندن بازی همراه بود و در پایان نیز کمیته انضباطی به نفع دبیری رای داد تا این تیم پیروز میدان باشد. 

از سوی دیگر اولین شکست دبیری در لیگ در هفته نوزدهم رقم خورد و همچنین حس انتقام شاگردان خوراکچی به سبب مسائل نیم فصل اول انگیزه هر دو تیم را برای کسب امتیاز بازی بیشتر کرده است. 

دبیری که قبل از شکست برابر ماهان از گیتی‌پسند درفاصله 9  امتیازی قرار گرفته بود حال تلاش می‌کند که بار دیگر از رقبا خود در دور‌ترین فاصله قرار گیرد. رقابت این دو تیم به دلیل پخش زنده ساعت 17:30 آغاز می‌شود. 

در دیگر رقابت زمزم در اصفهان میزبان فرش‌آرایی می‌شود که در عجیب‌ترین نتیجه هفته نوزدهم این تیم مغلوب تیم پتروشیمی ماهشهر شد.
زمزم نیز با تساوی هفته گذشته برای کسب حداکثر امتیاز در این هفته‌های مهم به مصاف فرش‌آرا می‌رود. 

شاگردان ناظم‌الشریعه نیز تیم شهرداری ساوه را میزبانی می‌کند. تیم شرکت حفاری در رقابت هفته نوزدهم با باخت مقابل شهید منصوری بهترین فرصت خود برای ماندن در جایگاه دوم را از دست داد تا در حال حاضر با 2 امتیاز کمتر از گیتی‌پسند این تیم را جلوتر از خود ببیند.

شهرداری ساوه نیز هفته گذشته مقابل زمزم نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابد تا در جایگاه دوازدهم بماند.

در رقابت‌ پایانی هفته بیستم شاگردان خبیری که در یکی از سخت‌ترین رقابت‌های خود مقابل میثاق به تساوی دست یافته بودند در شهر خود راه ساری را میزبانی می‌کنند تا در صورت شکست این تیم نوار تساوی‌های هلال احمرقطع شود. 

راه ساری نیز که با توجه به شرایط شکست، سقوط به لیگ دسته یک را پذیرفته برای آخرین تلا‌ش‌های خود به تبریز می‌رود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار