نمایشگاه توانمندی الگوهای پوشاک ایرانی،‌ نمایشگاهی تخصصی است و بازدیدکنندگان آن را با نمایشگاه های دیگر که فروش دارند اشتباه نگیرند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، محمد سعادتی پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاههای بین المللی  گفت: نمایشگاه توانمندی الگوهای پوشاک ایرانی،‌ نمایشگاهی تخصصی بوده و مخاطبین آن متخصصین در زمینه پوشاک و صنایع وابسته می‌باشند و نباید آن را با نمایشگاه‌های پرمخاطب که بازدیدکنندگان آنها عموم مردم هستند اشتباه گرفت.

لازم به ذکر است، چندین سال است که شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی با اهدافی همچون کاهش بار ترافیکی اطراف نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه‌های همراه با فروش را از دستور کار خود خارج نموده و برنامه‌های نمایشگاهی را در قالب تخصصی شدن اجرا می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، پوشاک ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار