رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از ۳۰ هزار نفر در ۲۸ استان کشور خبر داد و گفت: در این مدت ۲۴ خانم باردار نیز به بیمارستان‌ و مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پیرحسین کولیوند با اشاره به امداد رسانی به بیش از 30 هزار نفر در برف و کولاک 6 روز گذشته در 28 استان کشور اظهار داشت: با تلاش نیروهای عملیاتی تا پایان وقت دیروز 6 هزار و 700 در راه مانده نیز در پایگاه‌های امدادی و مکان‌های امن تحت اسکان اضطراری قرار گرفتند.

رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از 30 هزار نفر در 28 استان کشور خبر داد و گفت: برف و کولاک اخیر امدادگران همه استان ها جز بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد  را درگیر عملیات های طاقت فرسا کرد.

 کولیوند به مصدومیت 249 نفر در برف و کولاک 6 روز اخیر اشاره کرد و افزود: از این تعداد 159 نفر از جمله 24 خانم باردار به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 3 هزار و 730 دستگاه خودرو نیز با عملیات رهاسازی از میان برف و کولاک خارج شده است.

نجات بیش از دو هزار و 400 کولاک‌زده در 168 عملیات امدادی در گیلان

همچنین در این راستا امدادرسانی گسترده در بارش برف و کولاک استان گیلان با همکاری 4 استان معین اردبیل، همدان، قزوین و تهران همچنان ادامه دارد.

در کولاک چند روز گذشته در استان گیلان، 7 شهرستان صومعه سرا، فومن، رضوانشهر، بندرانزلی، رودسر و رشت به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند.

در چهار روز گذشته در استان گیلان 317 امدادگر در قالب 70 تیم پوشش امدادی به نجات  2 هزار و 471 نفر شتافتند و  یک هزار و 270 نفر در راه مانده را نیز تحت اسکان اضطراری قرار دادند.

در حوادث کولاکی به وقوع پیوسته در سطح این استان بیش از 120 نفر مصدوم شدند که 107 نفر از آنها به همراه 12 زن باردار به بیمارستان منقل شدند.

رهاسازی 211 خودرو از میان برف و توزیع 390 تخته پتو و 797 بسته غذایی از دیگر اقدامات انجام شده از سوی نیروهای عملیاتی حاضر در استان گیلان بوده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: برف ، امداد ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار