هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان با سه بازی در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته پیگیری خواهد شد که در مهمترین بازی گاز صدرنشین این رقابت ها میزبان ذوب آهن تیم دوم جدول است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر زنان در شهرهای شیراز و تهران (دوبازی) برگزار خواهد شد.

در نخستین بازی این هفته از رقابت ها که در شهر شیراز برگزار می شود تیم سنگ تاش شیراز میزبان دانشگاه آزاد خواهد بود.

دانشگاه آزاد در حال حاضر با 19 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و سنگ تاش شیراز نیز با پنج امتیاز جایگاه پنجم جدول را در اختیار دارد. سنگ تاش با بابلسر در امتیاز پنج برابر است و در صورت پیروزی در برابر ذوب آهن می تواند از جایگاه پنجمی خود اطمینان حاصل نماید. دانشگاه آزاد در صورت پیروزی در همان رتبه سومی باقی می ماند.

مهمترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال زنان در روز جمعه در خانه والیبال برگزار خواهد شد تا گاز صدرنشین این رقابت ها میزبان ذوب آهن پرافتخارترین تیم این رقابت ها باشد. گاز در حال حاضر 26 امتیازه است و چهار امتیاز از ذوب آهن پیش است و در صورت شکست در این بازی خانگی باز هم در صدرخواهد ماند ولی در صورت پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار قهرمانی خود را در این رقابت مسجل می کند.

دومین بازی این هفته تهران از ساعت 14 روز جمعه در خانه والیبال برگزار خواهد شد که تیم های اسلامشهر و بابلسر به مصاف یکدیگر می روند.
اسلامشهر با 15 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و بابلسر با پنج امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد. پیروزی اسلامشهر تغییری در جایگاهش نخواهد داشت اما شکست این تیم می تواند رتبه پنجمی را برای بابلسر به همراه داشته باشد.

برنامه دیدارهای هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر زنان به قرار زیر است:
پنج شنبه 17 بهمن ماه:
شیراز، سنگ تاش شیراز – دانشگاه آزاد، ساعت 15

جمعه 18 بهمن ماه:
تهران، خانه والیبال: اسلامشهر – بابلسر، ساعت 14
تهران، خانه والیبال: گاز ایران – ذوب آهن، ساعت 16

جدول لیگ برتر والیبال زنان در پایان هفته سوم دور برگشت به شرح زیر است:
1- گاز ایران 26 امتیاز
2- ذوب آهن اصفهان 22 امتیاز
3- دانشگاه آزاد 19 امتیاز
4- اسلامشهر 15 امتیاز
5- سنگ تاش شیراز 5 امتیاز
6- بابلسر 5 امتیاز
7- شهرداری سمنان 2 امتیاز
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار