سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون جمعیت هلال احمر شهرستان به 65 نفر از آسیب‌دیدگان در حوادث امدارسانی کردند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدرضا شرعی اظهار داشت: در حال حاضر هفت کانون جوانان هلال احمر در سرایان فعال بوده که دو مورد در سال جاری اجرا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ایجاد دو کانون جوانان دیگر در این شهرستان در دست اقدام بوده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این کانون‌ها ایجاد شود.

فعال بودن 3 کانون غنچه‌های هلال در سرایان

سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان یادآور شد: هدف از تشکیل کانون جوانان هلال احمر جذب، سازماندهی و آموزش افراد و پیوستن به جمعیت هلال احمر است.

شرعی با بیان این‌که در حال حاضر سه کانون غنچه‌های هلال در سرایان فعال است، افزود: هدف این کانون ایجاد زمینه نوعدوستی در بین کودکان و دانش‌آموزان است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سرایان فعال است، اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون امدادگران و نجاتگران هلال احمر سرایان در حدود 24 مورد حادثه حضور یافته و به افراد نیازمند امدادرسانی کرده‌اند.

امدادرسانی 96 نفر از جمعیت هلال احمر سرایان در حوادث سال جاری

سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان متذکر شد: در این حوادث 96 نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر این شهرستان حضور داشته‌اند.

شرعی با بیان این‌که در این حادثه سه مورد ست نجات استفاده شده است، اضافه کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر سرایان از ابتدای سال جاری تاکنون به 65 نفر از آسیب‌دیدگان حوادث خدمات امدادی ارائه داده که از این تعداد 21 نفر زن و 44 نفر مرد بوده‌اند.

وی با بیان این‌که تیم‌های امدادی و خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر سرایان برای کمک به افراد در آمادگی کامل هستند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر سرایان در حد 20 خانوار امکانات اولیه از قبیل اسکان اضطراری و تجهیزاتی از قبیل پتو، چادر، وسایل گرمایشی و مواد غذایی تدارک دیده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان از در حال احداث بودن پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سه‌قلعه خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت این پایگاه در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.