منابع آگاه تشکیلات خودگردان فلسطین از دیدار فرستاده ویژه کاخ سفید با رییس تشکیلات خودگردان خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان، منابع آگاه نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین از دیدار فرستاده ویژه کاخ سفید به منطقه با رییس تشکیلات خودگردان خبر دادند .
 " واس" از رام الله ، مارتین اندیک فرستاده آمریکا در امور  خاورمیانه دیروز وارد کرانه غربی رود اردن شد و با محمود عباس دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در این دیدار ضمن بررسی تازه ترین تحولات مربوط به فرایند گفتگوهای صلح در خصوص تلاش های دولت آمریکا برای ازسرگیری این مذاکرات رایزنی و گفتگو کردند.

شایان ذکر است صائب عریقات مذاکره کننده ارشد فلسطینی نیز پیش از این با اشاره به سفر قریب الوقوع مارتین اندیک به سرزمین های اشغالی فلسطین خاطر نشان کرده بود مارتین ایندیک، به منظور گفتگوی بیشتر با دو طرف فلسطینی و اسرائیلی درباره مذاکرات صلح به منطقه سفر خواهد کرد.

این در حالیست که به گفته منابع آگاه در کرانه غربی رود اردن ، دبیر کل اتحادیه عرب دیروز تلفنی با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفتگو کرد.

نبیل العربی در تماس تلفنی دیروز خود با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره آخرین تحولات فلسطین گفتگو کرد.

 دبیر کل اتحادیه عرب و رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اوضاع سرزمین های اشغالی فلسطین و جدیدترین تحولات مربوط به فرآیند گفتگوهای صلح بین فلسطینیان و رژیم اسراییل را بررسی کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار