دوبله و زیرنویس سریال های تلویزیونی برای پخش از سیماهای شبکه سحر به منظور جذب مخاطبان در این شبکه انجام می شود. مجموعه تلویزیونی " شهر دقیانوس " برای مخاطبان بوسنیایی این شبکه زیرنویس شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مجموعه تلویزیونی " شهر دقیانوس " به سرپرستی محسن روخ دوست برای سیمای بوسنیایی این شبکه زیرنویس شده است و در نوبت پخش قرار دارد.

ترجمه متون این سریال را حسین ظریف میرزائیان به بوسنیایی انجام داده، ندیم بگوویچ آن را ویراستاری کرده و اپراتور زیرنویس آن مهدی سعادت احمدنیا بوده است.

سریال " شهر دقیانوس " که به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی ناصر عنصری بر اساس فیلمنامه ای از بیژن میرباقری و محمدرضا هاشمی تولید شده است، داستان جوانی است که باید جسد پدرش را برای دفن به جیرفت ببرد و آنجا اتفاقهایی برای او و خانواده‌اش می‌افتد. این مجموعه محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک  سیما است.

سام درخشانی، عاطفه نوری، کامران تفتی، نگار فروزنده، محمد صادقی، نصر فخری، ساغر عزیزی، محمد ربانی پور، مژگان ترانه، کرامت رود ساز و با حضور محمود پاک نیت، سیاوش طهمورث، محمد مطیع، انوشیروان ارجمند، حسن جوهرچی و… بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی " شهر دقیانوس " در 16 قسمت 40 دقیقه ای برای پخش از سیمای بوسنیایی شبکه بین المللی سحر زیرنویس شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.