رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بارش شدید برف و برودت هوا در مناطق شمالی کشور، از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی این استانها و استانهای همجوار جهت امدادرسانی فوری به مردم این مناطق خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، و به نقل از سایت بسیج دانشجویی محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بارش شدید برف و برودت هوا در مناطق شمالی کشور و به خصوص استانهای گیلان و مازندران ،از اعلام آمادگی گروههای جهادی بسیج دانشجویی این استانها و استانهای همجوار جهت امدادرسانی فوری به مردم این مناطق خبر داد.

حیدری با اشاره به بارش شدید برف و برودت هوا در مناطق شمالی کشور و به خصوص استانهای گیلان و مازندران و ایجاد مشکلات برای روند زندگی مردم این مناطق  ،اعلام کرد: گروههای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، گلستان، گیلان، مازندران  و استان‌های همجوار جهت امدادرسانی فوری به مردم این مناطق از آمادگی کامل برخوردارند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با همت و تلاش بیشتر مسئولین امر، روند کند امدادرسانی به مردم آسیب دیده هرچه سریعتر و بهتر صورت بهبود یافته، تا مردم منطقه بیش از این در مشقت و سختی قرار نگیرند.

حیدری ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی با تجربه ی چندین ساله خود در امر خدمت و امدادرسانی و با توجه به تجارب مفید و خالصانه خود در بحران‌هایی از قبیل زلزله ورزقان و بوشهر و ... آمادگی کامل دارند تا در امر خدمت‌رسانی و امداد و نجات مردم گرفتار در برف و بوران در کنار مسئولین به بهبود روند کمک رسانی بپردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار