همچنین با توجه به اتمام مدت اعتبار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بهمن ماه سال 1389، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در معاملات روز 15 بهمن حق تقدم بیمه آرمان با معامله 11.8 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را از آن خود کرد و بیشترین ارزش معاملات نیز به معامله 11.6 میلیون سهم شهرسازی و خانه سازی باغمیشه به ارزش 37.22 میلیارد ریال اختصاص یافت. شاخص فرابورس (آیفکس) نیز با افزایش 4 واحدی به رقم 805 واحد رسید.
 
در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، گروه فن‌آوا، افرانت و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین افزایش قیمت را داشتند و این در حالی بود که نمادهای مجتمع معادن مس تکنار، بیمه نوین، بیمه کارآفرین و بیمه آرمان شاهد بیشترین کاهش قیمت بودند.
 
بر اساس این گزارش در بازار اوراق با درآمد ثابت بیشترین حجم معاملات به معامله 81 هزار و 250 برگه اجاره رایتل تعلق گرفت و در بازار ETF نیز 150 هزار و 872 واحد صندوق قابل معامله اطلس به ارزش 1.46 میلیارد ریال مبادله شد.
 
بیشتر نمادهای اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن امروز هم با کاهش 4 تا 5 درصدی مواجه شدند و این اوراق بین 503 تا 548 هزار ریال قیمت خورد. همچنین با توجه به اتمام مدت اعتبار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بهمن ماه سال 1389، این نماد معاملاتی در پایان معاملات امروز متوقف شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، سهام ، تسهیلات ، فرابورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار