مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به 668 نفر گرفتار در برف از ساعت 16 روز گذشته تا 5 بامداد صبح امروز( سه شنبه، 15بهمن)خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عادل شفیعی گفت: از آغاز بارش برف روز گذشته 37 موردعملیات در محورهای مواصلاتی استان انجام شده که 27 مورد آن مربوط به حوادث ناشی ازبرف و کولاک بوده است.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین در این مدت به254 خودرو که بدلیل بارش برف در راه ماندهو یا از مسیر منحرف شده بودند،امدادرسانی شد.

شفیعی تعداد افرادی را که در اماکن و پایگاه های هلال احمر اسکان داده شده اند را252  نفر اعلام کرد و افزود: 600 بسته غذایی بین این افراد توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به در راه ماندن یک دستگاه اتوبوس زائرین عتبات عالیات در روز گذشته، یادآوری کرد: این اتوبوس در بزرگراه امام(ره) واژگون شده بود که جمعیت هلال احمر به 45 مسافر در راه مانده این اتوبوس امدادرسانی کرد و آنها را اسکان داد.

به گفته شفیعی طی روز گذشته بیشترین مشکل مربوط به گردنه سنقر، گردنه حسن آباد،محور اورامانات و محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب بوده است.

وی در خصوص تیم های عملیاتی که در این مدت امدادرسانی کرده اند نیز اضافه کرد: 18 تیم عملیاتی با حضور 465 نفر به افراد حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از همکاری 45 دستگاه خودرو و آمبولانس در امدادرسانی های روز گذشته تاکنون خبر داد./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، امداد ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.