ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: در بازی مقابل بحرین استرس زیادی داشتیم که متأسفانه نتوانستیم به این استرس غلبه کنیم.

سجاد استکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی ما در مقابل تیم‌های هندبال بحرین استرس بالایی داشت از فشار استرس این بازی شب قبل از مسابقه نتوانستیم خوب بخوابیم.

 بهترین موقعیت را برای کسب سهمیه جهانی داشتیم در بازیهای آسیایی سالهای گذشته  نیز می توانستیم سهمیه جهانی را کسب کنیم  اما شانس با تیم ما یار نبود.

خوشبختانه در این دوره توانستیم با تمرکز و روحیه خوب در مقابل بحرین ظاههر شویم و این تیم را در کشور خودش متوقف سازیم.

 تیم بحرین از حضور تماشاگران خود بهره می برد و  نیمه نخست پیروز میدان  بود اما تیم ما با قدرت در نیمه دوم ظاهر شد و توانستیم در لحظات آخر 1 تساوی شیرین کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: در همه بازیها از نظر فیزیکی خسته  می شدیم اما به علت استرس این بازی از نظر فکری تحت فشار بودیم تیم ما برای این بازی زحمت فراوانی کشید اینکه کره ای ها ادعا کرده اند بین تیم ما و تیم ملی بحرین تبانی صورت گرفته است  سخنی بیهوده و ادعایی کذب است.

بازیکنان تیم بحرین در لحظات آخر منطقی عمل کردند  و توپ را به اوت انداختند  چون دیگر زمانی برای عوض کردن نتیجه بازی نداشتند.

 استکی در ادامه در  رابطه با پاداشی که برای کسب  سهمیه جهانی برای ملی پوشان هندبال اختصاص  یافته اذعان کرد: ملی پوشان کار بزرگی کردند کسب سهمیه جهانی توسط تیم ملی پاداش ویژه ای را می طلبد فدراسیون قول پاداش را به ماه داده است اما وزارت ورزش و جوانان نیز باید  نگاه ویژه ای به هندبال داشته باشد.

 به رشته هند بال باید مانند دیگر رشته های توپی مثل والیبال و هندبال بها داده شود.

ملی پوش هندبال کشورمان در پایان گفت: تمرکز خود  را برای بازی در مقابل تیم  قطر  را برای بازی در مقابل تیم قطر گذاشتیم فردا یک بازی خوب  به نمایش می گذاریم و برای کسب مدال به میدان می رویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملی ، بحرین ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۱۳:۱۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
tabrik migam vaghean estehghaghe jahani shodano dashtid.
آخرین اخبار