مديرعامل شركت توزيع برق مازندران از آغاز طرح آموزش مديريت مصرف برق در مدارس مازندران خبر داد

جعفري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري ؛ گفت: با همكاري حدود هزارو600 دبير در سه گروه درسي كار و فناوري ، علوم تجربي و مطالعات اجتماعي 65 هزار دانش آموز مازندراني راهكارهاي مديريت مصرف برق را فرا خواهند گرفت.

وي با تشكر و قدرداني از مشتركان خوش حساب ، افزود :بيش از

90 درصد مشتركان مازندراني صورتحسابهاي برق مصرفي خويش را بموقع پرداخت مي كنند و 10 درصد نيز با پيگيري عوامل وصول مطالبات دريافت مي شود.

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران تصريح كرد: هم اكنون حدود 60 درصد از مشتركان در استان صورتحسابهاي برق مصرفي خويش را به صورت غير حضوري پرداخت مي كنند و با توجه به صرفه جويي در وقت و هزينه و عدم ازدحام در بانكها و حسابگيري آسان و سريع از مشتركان خواست هزينه هاي برق مصرفي خود را به صورت غير حضوري پرداخت كنند.

جعفري گفت: دست كاري لوازم اندازه گيري و كنتور برق علاوه بر خسارت مالي يك تهديد جدي براي سلامت خانواده ها استو در صورت وقوع دستكاري در لوازم اندازه گيري برق علاوه بر گرفتن خسارت وارده ، متخلف براي پيگرد قانوني به محاكم قضايي معرفي خواهد شد .

وي از مشتركان خواست قبل از معامله ملك حتما" درباره صحت لوازم اندازه گيري از اداره برق شهرستان استعلام كنند تا با بازديد از لوازم اندازه گيري و دريافت آخرين صورتحساب برق مصرفي از صحت كاركرد كنتور اطمينان حاصل و از خسارت احتمالي جلوگيري شودد .

وي تصريح كرد : تعداد يك ميليون و 127 هزار و 765 مشترك در حوزه توزيع برق مازندران فعاليت مي كنند كه از اين تعداد 687 هزار و 244 مشترك شهري و 428 هزار و 907 مشترك روستايي مي باشند كه تعداد 898 هزار و 195 مشترك در مصارف خانگي ، 57 هزار و 878 مشترك در مصارف عمومي ، 35 هزار و 37 مشترك در مصارف كشاورزي ، 8 هزار و 274 مشترك در مصارف صنعتي و 128 هزار و 381 مشترك در ساير مصارف فعاليت مي كنند .
/انتهای پیام 
برچسب ها: طرح ، آموزش ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.