هفته بیستم سوپرلیگ بسکتبال با شکست دو تیم افرا و استقلال قشم در رده های نهم و دهم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال استقلال قشم که در دو هفته قبل بازیهای سخت مقابل فولاد ماهان و دانشگاه آزاد را برده بود، این هفته مقابل ذوب آهن متوقف شد و با باخت 63 بر 55 در اصفهان شانسهای آخر برای رسیدن به پلی آف را هم از دست داد.

تیم هفت الماس قزوین هم دیدار مهم با افرا را با نتیجه 75 بر 71 برد و تقریبا خیال خود را از رسیدن به پلی آف راحت کرد.

افرا نیمه اول را با نتیجه 41 بر 34 برد اما در کوارتر سوم تیم هفت الماس ابتدا بازی را 44-44 مساوی کرد و در دقایق بعدی بازی نزدیک پیش رفت اما در دقایق آخر ابتدا لوکا پترویچ بازیکن خارجی افرا با 5 خطا از زمین خارج شد و حامد بیگی و صالح فروتن هم بازیکن خارجی تیمشان را در چند دقیقه بعد با 5 خطا دنبال کردند.

در نهایت هفت الماس با اختلاف 4 امتیاز بازی را برد.

اختلاف 57 امتیازی پتروشیمی با گرگان!

تیم پتروشیمی بندرامام در یک بازی بالای 100 امتیاز دیگر، با نتیجه 111 بر 54 گرگان را برد. اختلاف 57 امتیازی 2 تیم در این دیدار،‌ یکی از بالاترین اختلاف امتیازات سوپرلیگ در یک بازی بود.

خارجی جدید در ترکیب زنجان

همیاری زنجان هم با نتیجه 71 بر 50 نیروی زمینی تهران را برد تا در این هفته هیچ کدام از چهار تیم انتهای جدول بردی به دست نیاورند.
الکسیف بازیکن خارجی جدید زنجان در این دیدار 28 دقیقه برای تیمش بازی کرد و با 11 امتیاز و 10 ریباند آمار دبل دبل داشت.

بنی کوچویی با 20 امتیاز، 6 پاس گل و 4 ریباند و توپربایی بهترین بازیکن این دیدار بود و در حالی که خبری از سامان ویسی در لیست بازیکنان زنجان نبود، آرن داودی با 15 امتیاز، 6 ریباند، 6 توپربایی و 4 پاس گل دومین بازیکن موثر تیمش به شمار می رفت.

امیر صدیقی در تیم نیروی زمینی با 16 امتیاز بیشترین امتیاز تیمش را به دست آورد اما پوریا هاشمی با 12 امتیاز و 9 ریباند موثرترین بازیکن تیم تهرانی بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هفته ، بیستم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار