فراکسیون زنان خانواده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: تنگناها و محاصره‌های سیاسی و اقتصادی دشمنان هرگز نخواهند توانست فرزندان راستین امام راحل را به زانو درآورد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی به مناسبت سی‌ و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل آن به این شرح است:

به یمن فرا رسیدن سی و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و پرچمدار قافله عشق همچنین تجدید بیعت مجدد با جانشین به حق آن عزیز سفر کرده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بر این باوریم که تنگناها و محاصره‌های سیاسی و اقتصادی دشمنان هرگز نخواهند توانست فرزندان راستین امام راحل را به زانو درآورده و قوه الهی دیری نخواهد پایید که نابودی استکبار جهانی را با فرج مولا و آقایمان حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) شاهد خواهیم بود.
 
دهه فجر یادآور یاد و خاطره معمار انقلاب خمینی کبیر (ره) است که تا ابد نام بلندش بر جریده زرین تاریخ و در قلب ملت قهرمان ایران و تمام آزادی خواهان جهان ثبت و ضبط شده است.
 
پس یاد می‌کنیم از همه رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و فهم و بصیرت ملتی بزرگ و همچنین استقامت و پایداری مردان و زنانی که زیر وحشیانه‌ترین شکنجه‌های تاریخ ستمشاهی قد خم نکردند و همواره بر حاکمیت اسلام ناب محمدی اصرار ورزیدند.
 
از صمیم جان و اعماق وجود و ایمان یاد و خاطره تمام شهدای این رویداد بزرگ تاریخ را گرامی داشته و در برابر عزت و بزرگی آن عزیزان گلگون کفن سر تعظیم فرود می‌آوریم.
 
تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعا تا قیام جهانی حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد داشت.
 
بی‌تردید حضور زنان و دختران همپای مردان و نیز ترغیب اعضای خانواده برای حضور مؤثر در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نه تنها حافظ ارزش‌ها و منافع و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن تداوم آن خواهد بود، بلکه الگوی مثال زدنی زنان مسلمان توانمند و تأثیرگذار را در همه عرصه‌های جامعه بار دیگر خلق خواهد کرد، به امید پیروزی نهایی حق علیه باطل.
 
پیشاپیش فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت این ایام از حضور حداکثری اقشار مختلف به ویژه زنان مؤمن و متعهد انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن کمال تشکر و سپاس‌گذاری را اعلام می‌کند.
 
فاطمه رهبر
 
رئیس فراکسیون زنان و خانواده
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار