رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد کلیه راه‌های روستایی و قطع آب، برق و قطع ارتباط تلفنی خبر داد.

سرهنگ محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: محور جلگه ساحلی از استان گیلان به مازندران و بالعکس در باند شمالی و جنوبی به مسافت 400کیلومتر در سطح راه 2متر ارتفاع برف بود که محور مسدود شده بود که با تلاش شبانه‌روزی و بهبود وضعیت جوی هوا مسیر باز شده است.

این مقام مسئول افزود: کلیه راه‌ها و مسیرهای روستایی مسدود است و اکثر محورهای شهری نیز بسته شده است و آب وبرق و تلفن قطع است.

وی بیان کرد: تردد به هیچ وجه ممکن امکان‌پذیر نیست و شرایط بحرانی در استان حاکم است و ستاد بحران استان مازندران و گیلان در تنکابن و رامسر تشکیل شده و همه دستگاه‌ها نیز از جمله سپاه، اداره راه، پلیس و نیروهای امدادی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

رئیس پلیس راه استان مازندران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون معاون عملیاتی استان اینجانب در مسیر حضور داریم با توجه به بسته بودن مسیرهای استان گاما مسئولان 50کیلومتر برای بازنمودن مسیرها در حال پیاده‌روی هستند.

تصادفات خسارتی در جاده‌های لغزنده

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان مازندران گفت: با توجه به بارش سنگین برف در غرب استان مسیرهای روستایی بسته شده و تعدادی از راههای اصلی روستایی با کمک اداره راه بازگشایی شده است.

سرهنگ قاسمیان در ادامه افزود: به مسافران توصیه می‌شود حدالامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت اجبار جهت حرکت از زنجیر چرخ استفاده نموده و موادغذایی و پتو نیز به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تصادف در این شرایط عموماً خسارتی بوده و از رانندگان درخواست داریم به محض برخورد با خودرویی بلافاصله به منتهی‌الیه سمت راست حرکت نموده تا مسیرها مختل نشوند چراکه بیمه تا سقف 3میلیون و 800هزارتومان را بدون کروکی خسارت پرداخت می‌کند./
انتهای پیام/
برچسب ها: آخرین ، وضعیت ، راهها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار