دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال فردا برگزار می‌شود، استقلال میزبان مس کرمان است و تراکتورسازی هم به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر بازیهای مرحله نیمه نهایی فردا برگزار می‌شود، در یکی از حساس‌ترین بازیهای این مرحله استقلال به مصاف مس کرمان می‌رود، تراکتورسازی هم میزبان فولاد خوزستان است.

** استقلال - مس کرمان؛ تقابل مجدد قلعه نویی با لوکا در جام حذفی

تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا ساعت 17 در ورزشگاه آزادی از تیم مس کرمان پذیرایی می‌کند.

دو تیم فوتبال استقلال و مس کرمان هفته گذشته در بازیهای لیگ برتر به مصاف هم رفتند که مسی‌ها در دقایق آخر بازی توانستند گل مساوی را بزنند و از شکست فرار کنند.

آبی‌پوشان روی کاغذ بازی آسانی مقابل تیم قعرنشین مس کرمان دارند، قلعه‌نویی هم اذعان داشت که با تیم استقلال با صعود به مرحله نیمه نهایی 90 درصد راه قهرمانی را طی کرده است.

در آن سوی میدان، تیم مس کرمان قعرنشین لیگ برتر تمام تمرکزش را برای بقا در لیگ برتر گذاشته است، این احتمال وجود دارد که مسئولان و کادرفنی تیم مس کرمان حواسشان به جام حذفی نباشد.

استقلالیها تا این مرحله توانستند از سد کاسپین قزوین، ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان عبور کنند و به مرحله نیمه نهایی برسند.

مسی‌ها هم تا الان شهرداری دزفول، نفت امیدیه و نفت آبادان را شکست دادند و در مرحله نیمه نهایی هم به مصاف استقلالیها می‌روند.

تورج حق‌وردی به همراه رضا سخندان، سعید قاسمی و محمدرضا فغانی قضاوت این بازی را برعهده دارند عبدالله با عزم هم ناظر این بازی است.

** تراکتورسازی – فولاد خوزستان؛ نخستین آزمون بزرگ تونی مقابل فولاد

تیم فوتبال تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان است.

تیم فوتبال تراکتور سازی تغییرات زیادی نسبت به نیم فصل اول داشته است براین اساس جایگزین جلالی شده و نظمی هم جایگزین زینی‌زاده در سمت مدیرعامل شده است.

حضور تونی در تراکتور سازی باعث خواهد شد که تماشاگران زیادی به ورزشگاه یادگار امام تبریز بروند واین کار تیم فولاد خوزستان را سخت خواهد کرد.

تراکتوری‌ها جایگاه ششم قرار دارند و از قهرمانی در لیگ برتر نا امید شدند  به هر حال آن‌ها نمی‌خواهند جام‌حذفی هم از دست بدهند.

گفتنی است، باید تونی اولیویرا در اولین حضورش در تیم تراکتور سازی می‌تواند باعث پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان شود یا نه!

در آن سوی میدان فولادی‌ها که در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند در جام حذفی هم قصد دارند فینالیست شوند، شاگردان فرکی بازی سختی مقابل تراکتورسازی دارند.

گفتنی است، بازی رفت در تیم فوتبال تراکتور سازی و فولاد خوزستان با نتیجه تساوی 2بر2 به پایان رسید و بازی بگشت این دو تیم هم هنوز انجام نشده است.

تیم تراکتور سازی تا الان از سد تیم‌های ماشین سازی، نفت مسجد سلیمان و راه‌آهن سورینت عبور کرده است و در مرحله نیمه نهایی هم باید به مصاف فولاد خوزستان برود.

در آن سوی میدان تیم فولاد خوزستان بدون بازی تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و توانست پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان فرکی بدون بازی با تیم‌های فوتبال فولاد یزد و فولاد نوین اهواز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و در این مرحله با عبور از سد تیم پرسپولیس به نیمه نهایی راه یافتند.

علیرضا فغانی به همراه حسن کامرانی فر، محمدرضا منصوری و پیروز سیف‌الله پور قضاوت این بازی را برعهده دارند.

مسعود مرادی هم ناظر این بازی است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر میری
۱۵:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
درود بر استقلال و استقلالی/از طرف بچه های دره شهر-ایلام
آخرین اخبار