مدیرعامل مس کرمان گفت: طی نامه ای به مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده‌ایم بازي ما با استقلال در جام حذفي را به تعويق بياندازند.


به گزارش اکبر ایرانمنش مدیرعامل مس کرمان در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و ما با همه توان در این دیدرا به میدان رفتیم. همه تلاش ما برد در این بازی بود که باز هم با تساوی به اتمام رسید.

وی درادامه افزود: از کادر فنی و بازیکنان تیمم به خاطر زحماتشان تشکر می‌کنم و تمام تلاش مجموعه تیم براین است که بتوانیم 5 بازی باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

ایرانمنش ادامه داد: ما باید بازی را 4 بر 1 برنده از زمین خارج می‌شدیم ولی حوادث فوتبال است و کاری نمی‌توان کرد.

مدیرعامل مس کرمان با انتقاد از داوری تصریح کرد: همه دیدارهای انجام شده مس با تیم‌های لیگ داوری متاسفانه به ضرر ما بوده است و به نظر می‌رسد همه داورها بسیج شده‌اند که تیم ما را نابود کنند.

وی عنوان کرد: داوری باعث شد 12 امتیاز را ما کسب نکنیم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد قطعا با 17 امتیاز کسب شده 29 امتیاز را کسب می‌کردیم و الان در رده دهم جدول قرار گرفته بودیم.

ایرانمنش اظهار داشت: مقابل تیم پرسپولیس 4 پنالتی تیم ما را سوت نزده‌اند، در بازی با نفت 2 پنالتی گرفته نشده بود و در بازی با تراکتورسازی در حالی که 2 دقیقه وقت اضافه داشت دقیقه 25/95 سوت پایان را زده است که تراکتور زمانی موفق به گل‌زنی شده بود که وقت بازی به اتمام رسیده بود. درواقع نمی‌دانم که کمیته داوران چرا این داورها را برای چنین دیداری، خصوصا تیم مس در نظر می‌گیرند. در واقع با بی توجهی کامل داورها را برای بازی تیم مس در نظر می‌گیرند.

مدیرعامل مس کرمان در خصوص اقدامات انجام شده باشگاه مس نیز بیان کرد: ما در پی مشکلات و مسائل داوری نامه‌ای را به کمیته داوران ارسال کرده‌ا یم ولی هنوز جوابی از مسئولان کمیته دریافت نکرده‌ایم.

وی پس با توجه به عملکرد کادر فنی افزود: از لوکا رضایت کامل را داریم زیرا لوکا با تدبیر خود باعث شد که شکستی دیگر متوجه مس نشود لوکا مربی با تدبیری است و بهترین گزینه ما بوده است و می‌دانستیم در این شرایط وی می‌تواند بهتر به ما کمک کند.

اکبر ایرانمنش در خصوص بازی دوباره با استقلال در جام حذفی هم تاکید کرد: من نمی‌دانم این برنامه‌ها را چه کسی تنظیم می‌کند. بدانید ما جمعه با تیم استقلال بازی کرده‌ایم حالا باید روز سه‌شنبه نیز در تهران بااین تیم روبرو شویم در حالی که همه تیم‌ها 10 روز استراحت دارند ما به این نکته اعتراض کرده‌ایم.

مدیرعامل مس کرمان اضافه کرد: ما نامه ای را به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و منتظر جواب نامه هستیم؛ در این نامه از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده‌ایم که بازی ما را به تعویق بیاندازند. ولی تاکنون هیچ جوابی نشنیده‌ایم. برای تیم ما مشکل است که هر 2-3 روز یک بار؛ یک بازی انجام دهد. زیرا فرصت تمرین و ریکاوری نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که سازمان لیگ با درخواست ما مبنی بر تعویق بازی استقلال- مس در جام حذفی موافقت کند تا بتوانم شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند به لحاظ فنی باشیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مس کرکان ، ایرانمنش ، لوکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار