معاون اجتماعی فرهنگی از برپایی نمایشگاه کتاب‌های منتشر شده دوران بعد از انقلاب و دفاع مقدس در منطقه هفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود منیعی معاون اجتماعی فرهنگی منطقه7 از برپایی نمایشگاه کتاب‌های منتشر شده دوران بعد از انقلاب و دفاع مقدس و پخش نماهنگ‌های انقلابی که در نمایشگاه پیاده راه برگزار می‌شود خبر داد و گفت: دهه فجر از روزهای ماندگار، تاریخی و نقطه عطف انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: در این پیاده راه نمایشگاه عکس از دوران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

منیعی معاون شهردار منطقه هفت با اشاره به اینکه دهه فجر نماد وحدت، عدالت‌خواهی و استقلال طلبی ملت ایران است، یادآور شد: اداره سلامت منطقه ایستگاه سلامت را دراین نمایشگاه برپا می‌کند که از شهروندان تست قندخون رایگان گرفته می‌شود.

به گفته‌ی وی برگزاری ایستگاه ورزش همراه با برپایی مسابقات متنوع ورزشی و مسابقه خاطره‌نویسی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به بهترین خاطره‌ها در روز پایانی نمایشگاه جوایزی اهدا می‌شود تصریح کرد: این نمایشگاه تا بیست و یکم بهمن ماه دایر خواهد بود.

وی افزود: بازدید از باغ‌موزه قصر، بازدید از زندان قصر به همراه زندانیان سیاسی و برپایی غرفه فرهنگی به مناسبت 22بهمن در خیابان انقلاب تقاطع جمالزاده از جمله برنامه‌های این منطقه به مناسبت دهه فجر است.  

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه7 اظهار داشت: حضور شهروندان منطقه در راهپیمایی 22بهمن، نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره سال91 در سالن آمفی تئاتر اندیشه و دیدار با خانواده شهدای منطقه از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این ایام اجرا می‌شود.

منیعی در پایان عنوان کرد: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اصلی پیروزی انقلاب، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و دلاوری‌ها و رشادت‌های مردم، آشنایی با اندیشه و شخصیت والای امام خمینی(ره) جلب توجه جهانیان به انقلاب و اهمیت لزوم حفظ سرمایه‌های انقلاب برای نسل‌های آینده از مهمترین اهداف برنامه‌های فرهنگی و آموزش در این ایام است./
انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه7 ، نمایشگاه ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار