رئيس امور حقوقي و قراردادهاي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت: در 9 ماهه نخست سال جاري به منظور اجراي پروژه هاي اين شركت، 234 فقره پيمان‌ با شركت هاي داخلي به امضا رسيده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران، حسين محمدي افزود: ارزش اين پيمان‌ها كه مربوط به طرح ها و پروژه هاي حفظ و نگهداشت توان توليد و نيز تاسيسات زيربنايي و توسعه اي نفت و گاز است، افزون بر 5 هزار و 900 ميليارد ريال و بيش از 33 ميليون يورو بوده است كه در مقايسه با سال پيش از آن از نظر كمي، 30 درصد رشد را نشان مي دهد.

وي اظهار كرد: رويكرد امور حقوقي و قراردادهاي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در سال 1392، استفاده هرچه بيشتر از توان فني، اجرايي و مهندسي شركت هاي داخلي در ارتباط با اجراي طرح ها و پروژه ها بوده كه در آينده نيز تقويت خواهد شد.

رئيس امور حقوقي و قراردادهاي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با بيان اين كه دفاع از مصالح شركت در مراجع حقوقي از ديگر فعاليت هاي اين بخش است، گفت: در سال جاري در 20 فقره دعاوي در مراجع قضايي صدور راي به نفع شركت انجام شده است.

وي مشاوره حقوقي و قراردادي براي حل مشكلات مجريان پروژه ها، مديريت ها، واحدها و شركت هاي زير مجموعه، تبيين دستورالعمل ها و بخشنامه ها و پاسخگويي به سازمان هاي بازرسي و نظارتي در ارتباط با دعاوي و قراردادها را از ديگر اقدام هاي انجام شده از سوي امور حقوقي و قراردادهاي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب برشمرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قرارداد ، نفت ، توسعه ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار