سخنگوي شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران گفت: همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و در پی آن تعطیلات نوروزی، نخستين گروه اکیپ های کنترل جايگاه هاي مجاري عرضه سوخت در کشور اعزام شدند.

داوود عربعلي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، از اجراي مرحله نخست کنترل عرضه مجاري سوخت در کشور خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و در پی آن تعطیلات نوروزی، میزان مصرف بنزین به علت ترددهای بی شمار درون شهری و مسافرت های نوروزی افزایش چشمگیری می یابد.

بر همین اساس شرکت ملی پخش همه ساله علاوه بر تامین و ذخیره به موقع بنزین در سراسر کشور، عرضه مطلوب فرآورده های نفتی و همچنین حفظ کرامت انسانی مسافران را از نظر دور نداشته و طی دو مرحله در هفته جاری و روزهای پایانی اسفند ماه و ایام تعطیلات نوروزی گروه هایی را به مناطق مختلف کشور اعزام می کند تا چگونگی عرضه فرآورده های نفتی را از نزدیک زیر نظر بگیرند.
 
وي تصريح کرد: در اولین مرحله اکیپ های کنترل جایگاه ها از چهاردهم بهمن ماه از مقابل ساختمان های شرکت ملی پخش مراکز استان ها، به تمامی مجاری عرضه سوخت سراسر کشور مراجعه تا نسبت به پایش عملکرد جایگاه ها اقدام کنند.
 
بر پایه این گزارش، در استان تهران نیز گروه های بازرسی از مقابل انبار نفت در مجاروت پالایشگاه تهران به سایر نقاط استان اعزام می شوند تا در صورت مشاهده هرگونه نارسائی، نسبت به رفع نواقص تا قبل از شروع مسافرت های نوروزی اقدام کنند.
 
وضعیت ظاهری جایگاه ها، زیبایی، فضای سبز، روشنایی، رنگ آمیزی، سلامت تلمبه ها و تمامی تجهیزات، آماده بودن نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی، تامین مطلوب فرآورده و ... از جمله مواردی است که مورد بازدید قرار می گیرد.

عربعلي گفت: هر استان براي کنترل و نظارت جايگاههاي مجاري عرضه سوخت گشت‌هاي ويژه اي جداگانه  با برچسب طرح نظارت دارد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: مرحله دوم اين طرح در نيمه دوم اسفند ماه اجرا مي شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار