نخستین نمايشگاه بين المللي پوشاك ايران از پس فردا ؛ 16 بهمن تا 19 بهمن ماه با حضور دست اندركاران صنعت پوشاك و مشارکت ده ها واحد بزرگ تولیدی، خدماتی و همچنین تجهیزات و صنایع وابسته،در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نخستین نمايشگاه بين المللي پوشاك ايران؛ در این نمایشگاه که بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه بین المللی پوشاک کشور است ، واحد های مختلف تولیدی، واحد های صنعتی ریسندگی ، بافت و طراحی و فروشگاههای بزرگ؛ جدیدترین تولیدات ، طرح ها و مدل های متنوع و مختلف لباس ایرانی اسلامی را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، علاوه بر صنعتگران ،فروشگاههای زنجیره ای، فروشگاه های عمده فروشی و خرده فروشی، بنکداران و نمایندگی برندهای خارجی؛ رایزنان بازرگانی سفارتخانه های کشورهای اسلامی و بویژه کشورهای همسایه نیز حضور و مشارکت  دارند .

در این نمایشگاه همچنین برترین برندهای پوشاک ملی شامل انواع برندهای پوشاک مردانه ، زندانه و بچگانه در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .

در در نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران ؛ توليدات شركتهاي صاحب نام و برندهاي معروف کشور در قسمتهاي مختلف بچه گانه ، زنانه و البسه مردانه به نمايش درخواهد امد كه این فرصت بسيار مناسبي برای آشنايي مصرف كنندگان داخلي با كيفيت و تنوع محصولات داخلي است .

تولید کنندگان لباس و همچنین خانواده ها و علاقمندان می توانند با حضور در این نمایشگاه با نوین ترین و جدیدترین طرح ها، مدل ها و برند های برتر لباس زیبای ایرانی آشنا شوند .

اين نمایشگاه فرصت بسيار مناسبي در اختيار توليدكنندگان، بازرگانان و ساير دست اندركاران اين صنعت قرار می دهد  تا با استفاده از دانش و تخصص خود ، چهره شايسته اي از محصول ايراني را به جامعه نشان داده  و توانمندي هاي صنتعگران داخل را در معرض قضاوت ، قرار دهند .

ارتقاء سطح تولید داخلی کشور، تقويت ارتباط بين توليدكنندگان و شبكه توزيع ، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال ، افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید پوشاک ایرانی ، مهمترین اهداف برگزاری اولين نمایشگاه بین المللی پوشاك ایران است.

در حاشیه نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاك ايران ، سمیناری با موضوع برند سازی در حوزه پوشاک ، برگزار خواهد شد. در این سمینار ضمن ارائه آخرین دستاوردهای علمی این حوزه ، تجربیات نخبگان موفق برندهای با سابقه نیز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

برگزاری مسابقه بزرگ طراحی پوشاک ایرانی ، یکی دیگر از برنامه های جانبی نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاك ايران است. این برنامه در طول چهار روز برپائی نمایشگاه با حضور استادان برتر این حوزه و با نظارت انجمن طراحان ایران و اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و در رشته های لباس های بچه گانه، زنانه ، مردانه و نوجوان و نیز طراحی پارچه برگزار می شود.

 هدف از برگزاری این مسابقه ؛ آشانی طراحان با نیازهای واحد های تولیدی و معرفی این بخش مهم از صنعت پوشاک است .

این نمایشگاه به همت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و همکاری دستگاههای مروبط از جمله وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران ، برگزار می شود .

نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاك ايران از 16 تا 19 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است .
انتهای پیام/
برچسب ها: پوشاک ، نمایشگاه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار