نبیل فهمی وزیر خارجه مصر گفت : مصر مصمم به پایان دادن به مرحله انتقالی در این کشور است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از"الفجر" ، وزیر خارجه مصر نبیل فهمی که به رم پایتخت ایتالیا سفر کرده است در ابتدای سفرش به ایتالیا به مصاحبه با روزنامه کثیرالانتشار ایتالیایی "لاریبوبلیکا" پرداخت. سخنگوی وزرات خارجه مصر گفت : نبیل فهمی بطور خلاصه وضعیت مصر را توضیح داد و به تحولات در اجرای نقشه راه این کشور ونظر خود دررابطه با منافع آینده کشور پس از پایان همه‌پرسی قانون اساسی پرداخت. وی گفت : فهمی تأکید کرده است که مقامات مصری مصمم هستند که به مرحله انتقالی ، طبق جدول زمانی اعلام شده یعنی در طی تابستان آینده ، پایان دهند.

سخنگوی وزرات خارجه مصر همچنین اعلام کرد : فهمی درباره سفرش به اروپا سخن گفت و به اهمیتی که مصر در انتخاب گزینه های مختلف و گسترش روابط با طرف‌های مختلف منطقه‌ای و بین المللی دارد اشاره کرد ؛ چیزی که در سفر وی به اروپا که با ایتالیا آغاز گردیده و پس از آن سفر به آلمان و هلند را نیز شامل می‌شود ، درنظر گرفته شده است.

نبیل فهمی همچنین درمورد جایگاه مصر در قبال مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی مهم و در رأس آن پرونده سوریه و راههای رسیدن به آزادی های موردنظر که باعث جلوگیری از خونریزی‌های بیشتر و محقق شدن آرمان‌های ملت سوریه در رسیدن به آزادی و دموکراسی می‌گردد سخن گفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، فهمی ، مصر ، انتقالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار