روبرتو مورنو وکیل شرکت دی. آی. اس مالک بخشی از حقوق نیمار گفت: سران باشگاه بارسلونا می‌خواستند با پرداخت رشوه مرا ساکت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ستاره برزیلی بارسلونا نیمار که این روزها پس از گذشت ماه‌ها زا حضورش در بارسا به تازگی حواشی زیادی را به خود اختصاص داده که البته این حواشی بیشتر مربوط به زد وب ندهای باشگاه کاتالانی است.
 
بارسلونا 130 میلیون یورو برای حضور نیمار از سانتوس به بارسا هزینه کرد، در حالی که 57 میلیون یورو مبلغی بوده که این باشگاه اعلام کرده است.
 
در نهایت پرونده نیمار و بحث رسوایی‌های عالیش به جایی کشیده شد که ساندرا راسل رئیسی باشگاه مجبور به استعفا شد.
 
روبرتو مونو وکیل شرکت دی. آی. اس مالک بخشی از حقوق نیمار در زمانی که او در سانتوس توپ می‌زد در گفتگو با شبکه رادیویی لاسارسا به افشاگری پرداخته است. او که این روزها قصد دارد تا برای افشا برخی حقایق در مورد مبلغ پرداختی از سوی بارسلونا، برای انتقال نیمار به این تیم، با باشگاه کاتالان وارد نبردی قضایی شود، اعلام کرده که سران بارسا قصد داشتند تا با رشوه دادن، او را ساکت کردهو از ادامه بررسی این پرونده منصرف نماید.
 
وی در این خصوص گفت: سران بارسلونا به من پیشنهاد کردند تا 4 میلیون یورو به من بپردازند تا ما ساکت شویم و هیچ شکایتی نکنیم، آنها این پیشنهاد را از طریق آندره کوری که برای باشگاه بارسلونا کار می‌کند به ما ارائه کردند، بارسا به من چنین پیشنهادی داد و به من گفته شد که بدین ترتیب و با دریافت این پول هم چیز را تمام کنم.
 
مورنو پیش از گفته بود: شرکت دی. آی. اس شکایتی قضایی علیه بارسلونا، نیمار، سانتوس و واگنر ؟، مدیر برنامه‌های نیمار ترتیب داده است، ما این شکایت را در برزیل ارائه کرده‌ایم و حالا پرونده آن به دادگاه قضایی اسپانیا کشیده خواهد شد و به اسپانیا نیز ارسال می‌شود.
 
وی در ادامه در خصوص استعفای راسل گفت: اگر هیچ مشکلی وجود نداشت و روسل "ریگی به کفش نداشت" پس چرا استعفا داد؟ خیلی عجیب است.
 
ما 40% از حق انتقال نیمار را می‌خواهیم حس می‌کنیم نیمار و پدرش سر ما را کلاه گذاشتند، این مسئله خیلی ناراحت‌کننده است.  
 
ما لطف زیادی به پدر نیمار داشتیم و به او و خانواده‌اش کمک‌های زیادی کردیم.
 
پیشنهاد رئال برای جذب نیمار خیلی بیشتر از بارسا بود، اما از ما برای ح ضور در هیچ یک مذارکرات بر سر نیمار با سران بارساویا رئال مادرید دعوت نشد.
 
همه چیز را از ما مخفی کرده و پنهانی هم کارها را انجام دادند.
 
این در حالی است که این روزها جنجال بر سر رقم انتقال نیمار به باشگاه کاتالان همچنان ادامه دارد.
 
پس از تصمیم یکی از شرکا باشگاه بارسا برای شکایت از راسل در مورد ابهامات موجود، وی استعفا کرد. اما گویا هم‌اکنون وارد مرحله دیگری شده است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: وکیل ، حقوقی ، نیمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار