دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه برنامه جامع و هدفمندی برای این مهم و تحقق وعده‌های اقتصادی دولت وجود ندارد، گفت: یکی از راه‌های اساسی برای تحول اقتصادی و گشایش در زندگی مردم اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است که بارها توسط مقام معظم رهبری توصیه شده است.

پویان غلامی سامان دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، گفت: هرچند معتقدیم دولت به دنبال تحول وضعیت اقتصادی مردم است و توزیع سبد کالا نیز مسکنی موقت در این زمینه است، اما به نظر می‌رسد برنامه جامع و هدفمندی برای این مهم و تحقق وعده‌های اقتصادی دولت وجود ندارد.

غلامی ادامه داد: نحوه توزیع سبد کالا نه تنها خارج از شئون ملت ایران است بلکه در تعارض با موازین اسلامی است و اقدامی تعجب برانگیز است سالهاست دوره اقتصاد متکی بر کالابرگ و ایستادن مردم در صف‌های طولانی و بلند مدت به اتمام رسیده است و دولت مردان قبل از هرچیز باید به فکر شانیت ملت باشند.

غلامی گفت: یکی از راه‌های اساسی برای تحول اقتصادی و گشایش در زندگی مردم اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است که بارها توسط مقام معظم رهبری توصیه شده است.

دبیر دفترسیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: اخیر شایعات متعددی در خصوص استعفاهای مکرر توسط دولتمردان در جامعه مطرح میشود که این امر منجر به تضعیف دولت و تشویش اذهان عمومی و کاهش خدمتگزاری‌ها می‌شود، لذا هم به رسانه‌هایی که به این امر دامن می‌زنند توصیه می‌شود هوشمندانه عمل کنند و هم از مسئولان کشور نیز درخواست داریم با سعه صدر بیشتر و هماهنگتر عمل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار