به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، مسابقات فرهنگی و هنری در خانه های فرهنگ و هنر سطح منطقه برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، همزمان با ایام شکوهمند دهه فجر ،مسابقات فرهنگی و هنری با هدف تبيين مباني اصول، آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و ترويج و تعميق انديشه و سيره حضرت امام خميني (ره) ، ارتقاي سطح بصيرت جامعه نسبت به آسيب‌ها و تهديدها عليه نظام جمهوري‌اسلامي و ... در ایام دهه فجر در حال برگزاری است .

این گزارش حاکی است ، مسابقات مختلف در قالب " طراحی پوستر با موضوع ایران ، مسابقه خاطره نویسی با موضوع زیباترین خاطره خود را از روزهای پیروزی انقلاب ایران بنویسید ، مسابقه کاردستی ویژه کودکان با موضوع پرچم 3 رنگ کشورمان ، مسابقه خوشنویسی با موضوع شعارهای انقلابی و مسابقه کاریکاتور از شخصیت های منفور سیاسی در خانه های فرهنگ و هنر منطقه برگزار می شود و تمامی آثار جمع آوری شده با برپایی نمایشگاهی در روز 26 بهمن ماه در مجتمع شهبد حبیب غنی پور در معرض دید عموم قرار می گیرد .

این گزارش حاکی است ، طی مراسمی به آثار برتر جوایز ارزنده ای اهدا می شود همچنین علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به خانه های فرهنگ و هنر منطقه واقع در سراهای محله مراجعه نمایند .
 
 
برچسب ها: مسابقات ، فرهنگی ، هنری ، فجر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار