شهردار منطقه 10 در جلسه کمیته فرهنگی نوسازی بافت های فرسوده از بهسازی یازده محور مهم منطقه واقع در بافت های فرسوده منطقه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با تاکید به بحث اهمیت نگهداشت شهر گفت: طرح ساماندهی و بهسازی 11 محور منطقه با هدف توسعه کيفيت زندگي، آراستگی معابر و زیباسازی سیمای بصری منطقه و حفظ ایمنی شهروندان اجرا خواهد شد.

وی افزود: با نگاهی به ساختار شهری و معماری منطقه ، انواع مشکلات و معضلات ناشی از بافتهای قدیمی در کالبد آن تبلور یافته است که نیازمند برنامه ریزی ، تصمیم گیری و اقدام در این زمینه است.

شهردار منطقه تصریح کرد: با برنامه ریزها ، نیاز سنجی های و مطالعات انجام شده،بهسازی 11 محور منطقه تا پایان سال جاری در دستور کار قرار گرفته و در حوزه های مختلف امور شهری و فضای سبز، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، امور اجتماعی و فرهنگی، ترافیکی و ... ساماندهی خواهد شد.

به گفته وی این فرایند علاوه بر اهتمام مدیریت منطقه و به کار بستن راهکارهای گوناگون در راستای احیا، بازسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری با مشارکت همه جانبه شهروندان ساکن در این گونه بافت ها محقق خواهد شد.

عظیمی افزود: بهسازی خیابان حسام الدین واقع در محله هفت چنار، کوچه عز آبادی در محله زنجان جنوبی، خیابان دعوتی جنب موزه هفت چنار، پاتوق شکوفه در میدان عظیمی، خیابان شهید نواب صفوی حد فاصل خیابان امام خمینی (ره) تا خیابان هاشمی، کوچه حاج حسنی، کوچه شهید احمدی، کوچه شکر ابادی، خیابان سینا، پاتوق هاشمی در قالب تشویق و ترغیب شهروندان برای نوسازی املاک فرسوده و تجمیع پلاک ها، آذین بندی، اعمال مقررات ترافیکی و احداث فضای سبز، سنگفرش و مبلمان شهری، تامین روشنایی،نصب کیوسک و ... اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: بهسازی ، فرسوده ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار