نماینده خاورمیانه آل اشپورت در خصوص احتمال شکایت از کی‌روش به علت شرکت نکردن در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی گفت: ما قصد شکایت از کی‌روش را نداریم اما این سرمربی به فدراسیون بی‌احترامی کرده است.

وحید جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مراسم رونمایی از لباس تیم ملی از طرف فدراسیون فوتبال تدارک دیده شده است و ما میهمان این مراسم بودیم اما کی‌روش به خاطر فدراسیون فوتبال باید در این مراسم شرکت می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و این مسئله از سوی این سرمربی نوعی بی‌احترامی به فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود.

نماینده خاورمیانه آل‌اشپورت در ادامه اظهار داشت: کی‌روش با آل‌اشپورت اختلاف دارد چرا دعوت فدراسیون فوتبال را برای حضور در مراسم رونمایی قبول  نکرد.

جعفری بیان کرد: به هر حال ما شکایتی از کی‌روش نمی‌کنیم اما اگر در آینده تخلف کند آن وقت تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

نماینده خاور‌میانه آل‌اشپورت درباره درخواست پول از سوی کی‌روش برای حضور در این مراسم گفت: مسئله درخواست پول از سوی کی‌روش ربطی به ما ندارد. به هر حال کی روش به ما بیان کرده که اگر قرار است قبل و بعد از جام جهانی با برند آل‌اشپورت روی نیمکت تیم ملی بنشیند باید مبلغی را دریافت کند.

وی در ادامه اظهار داشت: بر اساس برنامه قرار بود با کی روش جلسه‌ای بگذاریم تا بعد از مطرح کردن نقطه نظرات بین 2 طرف قرارداد با این مربی امضاء کنیم اما وی زیر قولش زد و در این جلسه شرکت نکرد.

جعفری تصریح کرد: کی‌روش از ما ضمانت اجرایی می‌خواست که ما هنوز با مبلغ درخواستی وی موافقت نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: بر طبق برنامه قرار است مارتین نماینده آل‌اشپورت و کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای امروز در فدراسیون فوتبال داشته باشند . بر این اساس در این جلسه قرار است درباره عدم حضور کی‌روش در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی و موضوع قرارداد با تیم‌های ملی فوتبال با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

نماینده حاورمیانه آل‌اشپورت درباره پیشنهاد کی‌روش برای استفاده از اسپانسر دیگری غیر از آل‌اشپورت گفت: ما هم شنیدیم که کی‌روش برند دیگری را برای تیم ملی در نظر دارد اما بر اساس گفته‌های کفاشیان وی حق ندارد از برند دیگری استفاده کند. به همین دلیل موظف است که از برند آل‌اشپورت استفاده کند.

وی درباره کمرنگ بودن طرح یوزپلنگ در لباس تیم ملی گفت: ما می‌توانیم طرح یوزپلنگ را پررنگ تر کنیم اما اگر اینکار را انجام دهیم لباس تیم ملی شبیه لباس تیم‌های آفریقایی می‌شود که زیاد قشنگ نیست.

جعفری خاطرنشاان کرد: به هر حال ما حاضریم که طرح یوزپلنگ را در لباس تیم ملی پررنگ تر کنیم اما زیاد جالب نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شکایت ، نیمکت ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار