هیئت وزیران، شهرستان جهرم را در ماههای خرداد و تیر به عنوان منطقه گرمسیر 2 و برای ماههای مرداد و شهریور به عنوان منطقه گرمسیر 1 تعیین کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با تعیین منطقه گرمسیری جدید شهرستان جهرم از سوی هیئت دولت، تعرفه برق مصارف خانگی این شهرستان در ماههای خرداد و تیر بر اساس مناطق گرمسیری 2 و در ماههای مرداد و شهریور بر اساس مناطق گرمسیری 1 محاسبه خواهد شد.
 
بر این اساس بار مالی ناشی از اجرای این تصویب نامه از محل منابع مندرج در ماده (8) قانون هدفمند کردن یارانه ها- مصوب 1388- با رعایت سقف مقرر در قوانین بودجه سنواتی کل کشور تامین می شود.
این مصوبه بنا به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی در جلسه مورخ 92.10.22 هیئت وزیران به تصویب رسیده و در تاریخ 92.10.28 از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.
 
وزارت نیرو بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان فارس مبنی بر تشابه شرایط آب و هوایی شهرستانهای جهرم و کازرون به دولت پیشنهاد داده بود تا محاسبه تعرفه برق مصارف خانگی شهرستان جهرم هم مانند شهرستان کازرون یکسان شود که هیئت وزیران با این پیشنهاد موافقت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار