ماجرای جانباز ویلچری اسپانسر 600 میلیونی قالیباف، پاسخ همسر آیت‌الله رفسنجانی نسبت به حضور در انتخابات، پاسخ "باهنر" به اسناد "احمدی‌نژاد"، اصلاحیه قانون انتخابات شوراها، توصیه‌های گاردین به دکتر حسن روحانی کاندیدای انتخاباتی،‌ وجه اشتراک احمدی‌نژاد و خاتمی و .... از جمله مهمترین عناوین خبری احزاب در اردیبهشت‌ماه سال 1392 بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ماجرای جانباز ویلچری اسپانسر 600 میلیونی قالیباف، پاسخ همسر آیت‌الله رفسنجانی نسبت به حضور در انتخابات، پاسخ "باهنر" به اسناد "احمدی‌نژاد"، اصلاحیه قانون انتخابات شوراها، توصیه‌های گاردین به دکتر حسن روحانی کاندیدای انتخاباتی،‌ وجه اشتراک احمدی‌نژاد و خاتمی و .... از جمله مهمترین عناوین خبری احزاب در اردیبهشت‌ماه سال 1392 بود.

مهمترین عناوین خبری "اردیبهشت ماه" سال 1392 حوزه احزاب را در گزارش زیر می‌خوانید.

حجت‌الاسلام روحانی در جلسه پرسش و پاسخ اساتید: اصلاح‌طلب یا اصولگرا، باید به مطالبات قانونی خود دست یابند


کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح‌طلب یا اصولگرا باید به مطالبات قانونی خود دست یابند.



آیت‌الله مصباح در همایش جبهه پایداری: معرفی کردن کاندیدا تکلیف را از مردم ساقط نمی‌کند/ اگر كانديدايي شخصي بهتر و اصلح‌تر از خود را پیدا کرد، کنار برود


عضو مجلس خبرگان رهبري گفت:‌ شورای مرکزی جبهه پایداری گزینه‌ای را معرفی کرده است لذا چنانچه كانديدايي شخصي بهتر و اصلح‌تر از خود را پیدا کرد می‌بایست کنار برود و اگر همچنان کاندیدا بماند به ملت خیانت کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين ابوترابي‌فرد: ورود آيت‌الله هاشمی و خاتمی را به عرصه انتخابات منتفي مي‌دانم/مديريت سيستم بودجه‌ريزي را در کارنامه خود دارم

عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان گفت: تا آنجایی که اخبار سیاسی انتخابات را رصد می‌کنم، ورود آيت الله هاشمی و خاتمی را به عرصه انتخابات منتفی می‌دانم.

شيخ‌الاسلامي: به وزير بي‌حاشيه دولت مشهور بودم / از رئيس‌جمهور براي کانديداتوري شوراها اجازه گرفتم

وزير سابق کار و امور اجتماعي با حضور در فرمانداري تهران داوطلب چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا شد و گفت: بنده به وزير بي‌حاشيه دولت مشهور بودم.

متکي در باشگاه خبرنگاران: نقض پيمان ائتلاف سه‌گانه در صورت عدم انتخاب خروجي‌ قبل از ثبت‌نام/ ائتلاف سه‌گانه و پنج‌گانه، هر يک خروجي خود را اعلام مي‌کنند

عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان گفت: اگر ائتلاف سه‌گانه بعد از ثبت‌نام تصمیم جدی بگیرد و خروجی‌ها قبل از ثبت‌نام انتخاب نشود نقض پیمان کرده و با مشکل مواجه خواهد شد.



از سوي رئيس جمهور؛اصلاحيه قانون انتخابات شوراها ابلاغ شد

رئيس‌جمهور، قانون اصلاح موادي از قانون تشکيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي کشور و انتخاب شهرداران را ابلاغ کرد.

باهنر: اصلاح‌طلبان را با چوب "فتنه" راندن بی‌انصافی است/ اگر احمدي‌نژاد اسنادي دارد چرا تا الان رو نکرده است

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان درباره سخنان رئیس‌جمهور در روز گذشته مبني بر اينكه "مدارکی از برخی مسئولین دارم که اگر رو کنم مردم از آنان بیزار خواهند شد"، گفت: اگر جناب رئیس‌جمهور چنین سندهایی دارد چرا تا الان آنها را رو نکرده است؛ خود نگه داشتن این اسناد حتی برای یک روز جرم است.

گفتگوي تفصيلي "طلا" با باشگاه خبرنگاران؛ کدام پست‌هاي کشوري از عضويت در شوراها محروم هستند؟ / 28 ارديبهشت‌ماه، زمان نهايي ارائه نتايج تاييد صلاحيت‌ها

حسين طلا رئيس هيئت نظارت بر انتخابات شوراهاي تهران آخرين جزئيات روند تاييد صلاحيت داوطلبان انتخابات شوراها و برگزاري اين انتخابات را تشريح کرد.

اعلام موجودیت رسمی "جمعیت اصولگرایان جوان"

جمعیت اصولگرایان جوان فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود را آغازکرد.

چمران: تعدد کاندیداهای اصولگرایان شاید مرا مجبور کند وارد صحنه شوم


رئیس شورای شهر تهران درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در دور يازدهم انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مسائلی که شاید مرا مجبور کند وارد عرصه شوم تعدد کاندیداهای اصولگرایان است که قطعا باید به تعداد بسیار کمتری برسد.

محسن رضایی: ساختار دولتی ایران رقیب مردم است/می‌خواهم نقاب از چهره‌های گمنام نخبگان بردارم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سوء مدیریت و طوفان کالاهای چینی را از مشکلات عرصه اقتصاد کشور برشمرد و گفت: برپایی سفره‌های حکومتیان و مردم به صورت جداگانه سبب شده است ساختار دولتی فعلی ایران، خود را رقیب مردم بداند.

باهنر: سرمان از کارهايي که احمدي‌نژاد از نظر فيزيکي انجام مي‌دهد درد مي‌گيرد


عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان در نشست پرسش و پاسخ با دانشجويان شهيد بهشتي نقاط ضعف و قوت دولت احمدي‌نژاد را تشريح کرد.

کواکبيان در باشگاه خبرنگاران: مي‌توان رابطه با آمريکا را در 6 ماه برقرار کرد/ کانديداي نهايي و اختصاصي 18 حزب اصلاح‌طلب هستم

کاندیدای احتمالی يازدهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با رويکرد تخصصي و کار کارشناسي درست مي‌توان رابطه با آمريکا را در 6 ماه برقرار کرد که اين امر بر اساس عزت، مصلحت، حکمت، اقتدار ملي و قدرت ملي خواهد بود.


3 پیشنهاد گاردین به حسن روحانی برای پیروزی در انتخابات/ موضوع هسته‌ای را به اقتصاد گره بزنید

روزنامه انگلیسی گاردین به حسن روحانی توصیه کرد اگر خواهان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران است، به 3 توصیه کلیدی عمل کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی: يارانه 250 هزارتوماني ادعايي نارواست/ 24 خرداد ماه برای 10 سال آینده کشور تصمیم می‌گیریم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر بین خودمان مرزبندی و صف‌کشی کنیم به ضرر خودمان تمام می‌شود. باید اقداماتی کرد که همه آحاد ملت چه اهل سنت و چه اهل تشیع از آن سود ببرند. باید نگاه شیعه و سنی در سیستم مدیریتی کشور را تغییر داد.

وجه اشتراک احمدی‌نژاد و خاتمی

وجه اشتراک احمدی‌نژاد و خاتمی بی‌توجهی به موضوع عفاف و حجاب در جامعه بود.



برگزاري نشست‌هاي تخصصي نامزدهاي ائتلاف پيشرفت با حضور نخبگان

رييس ستاد انتخابات ائتلاف پيشرفت در پايان جلسه كميته‌هاي ستاد انتخابات ائتلاف پيشرفت از برگزاري نشست‌هاي تخصصي نامزدهاي ائتلاف پيشرفت با حضور نخبگان سياسي، اقتصادي و رسانه‌اي خبر داد.

هزینه‌های انتخاباتی قالیباف چگونه تامین می شود؟/جانباز ویلچری اسپانسر 600 میلیونی قالیباف


در سال 84 ما در تبلیغات و شیوه تبلیغات خطا کردیم اشتباه کردیم، بنده هم این کار را نکردم به هر حال جمعی که این کارا کرده مسئولیتش به گردن من است، مطمئن باشید چنین چیزی تکرار نخواهد شد.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور: پیش‌بینی نمی‌کردیم سال 84 احمدی‌نژاد از سد آیت‌الله هاشمی بگذرد

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی درباره پرونده قضایی بیمه ایران گفت: متاسفانه مقاومت‌هایی در این پرونده صورت گرفت که این مقاومت‌ها روند دادرسی را کند کرد. متاسفانه این مسایل فضای مقابله با فساد در جامعه را سخت می‌کند.

آيت‌الله عاملی: چند نفر از مجلس خبرگان برای وحدت اصولگرايان وارد عمل شده‌اند

امام جمعه اردبيل گفت: با چند نفر از اعضای خبرگان رهبری سعی کرده‌ایم که کارهایی را برای وحدت اصولگرایان انجام دهیم.

ولایتی: اختلاف میان اعضای ائتلاف پیشرفت شایعه است

عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه از هر تصمیمی که جامعتین به آن برسند، تبعیت می‌کنیم، گفت: انتشار برخی اخبار درباره اختلاف میان اعضای این ائتلاف شایعه است.



حسن روحاني درباره ثبت‌نام آيت الله هاشمي در انتخابات چه گفت؟

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه چیز درباره حضور آیت ‌الله هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری تا چند روز دیگر مشخص مي‌شود.

همسر آيت‌الله هاشمي: حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمي‌شود/مگر براي اينها کاري دارد که راي‌ها را عوض کنند!(؟)

عفت مرعشي همسر آيت‌الله هاشمي در حاشيه نخستين جلسه رسيدگي به اتهامات مهدي هاشمي رفسنجاني گفت: انتخاباتي وجود ندارد، مگر براي اينها کاري دارد که راي‌ها را عوض کنند.

آيت‌الله رفسنجاني: براساس وظيفه ديني و ملي و با توجه به تجربه‌هاي گذشته ولي با برنامه‌هاي نو آمده‌ام


رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: براساس وظيفه ديني و ملي، با توجه به تجربه‌هاي اجرايي گذشته ولي با ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي نو، براي رفع مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم، تقويت عقلانيت و اعتدال در جامعه، تأمين آسايش و امنيت و ترميم سياست خارجي آمده‌ام و با فضل خدا، همدلي و ياوري صميمانه مردم به پيمودن اين راه دشوار ولي ممكن و قابل حصول اميدوارم.




مهرعليزاده در گفتگوي تفصيلي با باشگاه خبرنگاران: در صورت کانديداتوري آيت‌الله هاشمي کانديداي مورد اجماع اصلاح‌طلبان کنار مي‌رود

"محسن مهرعليزاده" که اين روزها نامش در ميان کانديداهاي احتمالي و دقيقه نودي انتخابات رياست‌جمهوري به چشم مي‌خورد، گفت: در صورتي که خاتمي کانديداي انتخابات نشود و اصلاح‌طلبان نيز بر روي بنده اجماع کنند در انتخابات ثبت نام مي‌کنم.

قالیباف: آقاي رفسنجاني در مناظرات بايد به مردم پاسخ دهند/ ورود رفسنجانی يعني مردم مستضعف را مستضعف‌تر و محروم‌تر کنیم

محمدباقر قالیباف گفت: هنوز این سوال برای من باقی مانده است که دولت اصلاحاتی که جامعه مدنی را دنبال می‌کرد و به دنبال توسعه سیاسی بود با کدام منطق باید تلاش کند که بعد از 4 سال، رئیس جمهوری که هشت سال رئیس جمهور بوده است به قدرت برگردد؟ این به میلیتاریسم بیشتر شبیه است تا به دموکراسی؛ این موضوع به اردوگاه روسیه بیشتر شبیه است تا اردوگاه غربی و هدفی که آن ها دنبال می کنند.

عارف: روحاني را يک اصلاح‌طلب نمي‌دانم/ از آمدن هاشمي و خاتمي اطلاعي ندارم


نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: روحاني بارها خود را به عنوان يک اصولگرا مطرح کرده‌، بنده ايشان را اصلاح طلب نمي‌دانم.

احمدي نژاد: مشايي تمام توان‌مندی‌های احمدی‌نژاد را دارد/مشايي يعني احمدي نژاد و احمدي نژاد يعني مشايي

احمدی‌نژاد در حمایت از کاندیداتوری اسفندیار رحیم‌مشایی گفت: مشایی همه قوت‎هاي اين دولت و برادر کوچکش احمدي نژاد را دارد و نقاط برجسته‌ و کامل‌تر و بالاتر از آن دارد.

جوانفکر: جريان انحرافي وجود خارجي ندارد/ از احمدي‌نژاد در کابينه‌ام استفاده مي‌کنم/ دولتم ادامه دولت احمدي‌نژاد است

مدير عامل سابق خبرگزاري ايرنا با حضور در وزارت کشور در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: قطعا از احمدي‌نژاد در کابينه‌ام استفاده مي‌کنم و دولتم ادامه دولت احمدي‌نژاد خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار