سرمربیان دو تیم پرسپولیس و سپاهان درباره ارزیابی خود از بازی در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، زلاتکو کرانچار بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت:  سرنوشت بازی با گل دوم رقم خورد پرسپولیس سعی می کرد بازی تحت کنترل باشد تا کارت قرمزی که در دقیقه 36 بود. به من اطلاع دادند تماسی بین بازیکن ما و حریف نبود اما در نهایت اخطار را به بازیکن ما دادند.

وی در مورد اخراج مهدی شریفی گفت: ما در زمین مراعات می کردیم و می دانستیم حریف می تواند خطرساز بشود. متوجه سوال شما نشدم. نباید به این شکل وضعیت را نگاه کنیم. شریفی و بنگر برای توپ رفتند اما بین انها تماسی ایجاد نشد. هر دو برای توپ تکل زدند فیلم را ببینید متوجه منظور من می‌شوید.



وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم با دو تعویض و حضور نویدکیا و غلامی با طراوت تر بازی کنیم .تلاش کردیم یا تفافضل  گل را کمتر کنیم یا مساوی شویم. هر دو تیم اقدامات خوبی انجام می دادند و دو تیم در زدن ضربات آخر خوب نبودند.

سرمربی سپاهان در ادمه خاطرنشان کرد: به پرسپولیس تبریک می گویم با شایستگی پیروز شد. نسبت به ما شانس بیشتری داشت از بازیکنان خودمان تشکر می کنم که با یک بازیکن کمتر تلاش می کردند تا بازی تساوی شود. اما با سناریو آلفرد هیچکاک حرکت می کنم تا همه چیز تا پایان در ابهام بماند.



کرانچار عنوان کرد: هر دو تیم بعد از اخراج شریفی چاره ای جز حمله نداشتند، پرسپولیس می توانست گل‌های بیشتری بزند رحمان چند بار مانع از این کار شد. ما هم شانس داشتیم دو تیم فوتبال هجومی را درون خود پروش می‌دهند.


دایی: گل سالم ما اشتباه آفساید اعلام شد

علی دایی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: باید به هواداران و بازیکنان خوبمان تبریک بگویم. در زمین خوب کار کردیم در نیمه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم و استفاده بردیم. بازی قشنگی بود.

دایی ادامه داد:در نیمه اول به حریف فرصت موقعیت سازی ندادیم. بعد از 10 نفره شدن حریف خوب بازی کردیم. ما رو به جلو بازی می کردیم دنبال حفظ نتیجه نبودیم. می توانستیم بیشتر گل بزنیم. یک گل سالم ما به اشتباه آفساید اعلام شد.

وی افزود: اکنون وظیفه هیات مدیره و مسئولان باشگاه است تا تیم را حمایت کنند.اگر حمایت باشگاه و مسئولان هیات مدیره را داشته باشیم با آنکه کار سخت است می توانیم امیدوار باشیم.


دایی افزود:هواداران مطمئن باشند کم نمی گذاریم با کمی ها می سازیم اما تنها نمی شود ما مجموعه هستیم و باید با هم کار کنیم تا تمام توان را بگذاریم.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار