اسکی باز المپیکی کشورمان در رشته آلپاین گفت: خدا را شاکرم که امسال با فاصله توانستم در لیگ اول شوم و تک سهمیه اعزام به المپیک در بخش بانوان آلپاین را به خودم اختصاص دهم.

فروغ عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: خدا را شکر که امسال توانستم با فاصله در لیگ اول شوم و تک سهمیه آلپاین در بخش بانوان را به خودم اختصاص دهم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه توانستم ثابت کنم که اسکی متعلق به شمشکی‌ها و دیزینی‌ها نیست من نماینده استان فارس هستم و در ابتدا بسیار سخت بود که یک بومی به جمع ملی پوشان اضافه شود ولی کم کم با تلاشی که داشتم توانستم توانایی‌هایم را نشان دهم و آن‌ها با این قضیه کنار آمدند که یک ورزشکار بومی نیز ملی پوش نشود.

وی ادامه داد: سطح اسکی در استان فارس بسیار بالاست و پیست‌های این استان کمتر از شمشک و دربند سر نیست وجود دستگاه‌های برف ساز در شیراز گواهی بر پیشرفت اسکی فارس است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که بتوانم در المپیک عملکرد خوبی داشته باشم من تمام تلاش خود را خواهم کرد که بهترین اسکی را در سوچی به نمایش بگذارم و امیدوارم حمایت‌ها نیز از ورزشکاران این رشته از طرف مسئولان بیشتر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: عباسی ، المپیکی ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار