فرماندارشهرستان پردیس گفت:فرمانداری شهرستان پردیس با افزایش دامنه نظارت برفعالیت های عمرانی و برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز اجازه دست درازی به اراضی دولتی را نخواهد داد.

مهدی مهاجر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:گازرسانی در شهرستان پردیس تنها در بخش بومهن به خاطر سیستم نامناسب ساخت و ساز ها با مشکلات و کمبود هایی همراه است و اداره گاز برای کاهش مشکلات مردم باید به وصل انشعابات گاز در بناهای شهر بومهن اقدام کند .

وی با اشاره به نبود مکانی برای تخلیه زباله های ساختمانی در پردیس تصریح کرد : حواشی راهها در شهرستان پردیس به محل انباشت زباله های ساختمانی تبدیل شده است واداره راه و شهرسازی و شهرداری های دو بخش بومهن و پردیس در این شهرستان باید این معضل را برطرف کنند .

فرماندارشهرستان پردیس در ادامه این مطلب اضافه کرد :فضاهای خالی برای جانمایی جهت تخلیه زباله های ساختمانی در این شهرستان با وجود روستاهایی مانند باغکمش و خرمدشت و جاجرود وجود دارد در جریان د تجاوزی به حریم ها صورت نخواهد گرفت.

مهاجر در خاتمه اظهارداشت: فرمانداری پردیس طبق قوانین و دستورات دولت تدبیر و امید حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عمل می کند و در این راستا برخوردی جدی با متخلفین صورت خواهد داد./ش ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.