نشست هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با حضور علی دایی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به ریاست محمدصادق اکبری و با حضور علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد و درباره مسائل مختلف باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس گفتگو و تبادل نظر شد.

در این نشست که در دفتر محمد جمشیدی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز به دعوت علی پروین و اعضای هیئت مدیره حضور یافت و موضوعات مهمی را درباره تیم فوتبال پرسپولیس با اعضای هیئت مدیره در میان گذاشت.

علی پروین درباره این نشست گفت: جلسه بسیار خوب و البته مهمی بود. آقای دایی سرمربی تیم پرسپولیس نیز در جلسه حضور یافته و درباره موضوعات مختلف تیم مباحثی مطرح و ایشان برخی موضوعات و مسائل را با مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره در میان گذاشتند و ما تلاش می کنیم این مسائل را بررسی کرده و برای رفع برخی از مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم. سرمربی باید با کمترین دغدغه و آرامش کار خود را انجام دهد و تمام توان ما صرف این خواهد شد که تیم در آرامش فعالیت کرده و سرمربی تمرکز لازم را برای امور فنی داشته باشد. آقای دایی از افتخارآفرینان فوتبال کشور ما بوده و در عرصه مربی گری نیز کارنامه خوبی دارد و ما امیدواریم که در سایه درایت کادر فنی، همت و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران شاهد نتایج مطلوب تیم در بازی های باقی مانده باشیم. کادر مدیریتی باشگاه نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شرایط را برای موفقیت تیم فراهم نماید. این وظیفه ماست و تمام تلاش ما طی روزهای اخیر تامین منابع مالی و حل و فصل برخی مشکلات بوده است.

پروین در پایان گفت: ما سعی می کنیم در جلساتی که برگزار می کنیم موضوعات تیم را از کادر فنی جویا شویم و آنچه که از دستمان برمی آید برای حل و فصل مشکلات انجام دهیم.

در این نشست 2 ساعته محمدصادق اکبری، علی پروین، محمد جمشیدی و محمدحسن نامی و  علی دایی نیز در بخشی از جلسه حضور داشتند.
 
**اکبری: صمیمیت و همدلی در نشست مشترک هیئت مدیره با سرمربی مشهود بود
 


رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: صمیمیت و همدلی در نشست مدیرعامل و هیئت مدیره با سرمربی تیم کاملا مشهود بود.

محمدصادق اکبری افزود: جلسه مشترک هیئت مدیره باشگاه با سرمربی تیم فوتبال در شرایط کنونی و با توجه به تغییرات مدیریتی امری ضروری و مهم بود و فواید بسیار زیادی داشت.
 
آقای دایی با اطمینان از تلاش بازیکنان برای کسب نتایج مطلوب سخن می گفتند و تاکید داشتند که بازیکنان پرسپولیس فارغ از مشکلات مالی و حواشی به وجود آمده ناشی از این موضوعات تمام تلاش و  توان خود را برای سربلندی پرسپولیس به کار خواهند بست و همه اعضای تیم نهایت سعی خود را به کار خواهند بست تا تیم پرسپولیس در دیدار با سپاهان با دست پر میدان را ترک کرده و هواداران را سربلند کند.
 
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: آقای پروین نیز در دیدار با آقای دایی تاکید موکدی داشتند که علی دایی با توجه به سوابق و توانی که دارند گزینه بسیار مطلوبی برای سرمربی گری تیم پرسپولیس هستند و درباره حل و فصل برخی مشکلات تیم نیز قول هایی به آقای دایی دادند و هیئت مدیره باشگاه و کادر مدیریتی تمام تلاش خود را  خواهند کرد تا این قبیل مشکلات هرچه زودتر مرتفع شود. بنده معتقدم وقتی دو بزرگمرد تاریخ فوتبال پرسپولیس و فوتبال ایران مثل علی دایی و  علی پروین دست به دست هم دهند و در بخش مدیریتی و فنی رهبری و هدایت امور را بر عهده داشته باشند نه تنها پرسپولیس بلکه فوتبال ایران از این موضوع بهره مند خواهد شد. در جلسه هیئت مدیره نیز صمیمیت و همدلی و عزمی جزم برای سربلندی پرسپولیس حرف اول را می زد و امیدواریم که شاهد رفع مشکلات تیم و همچنین کسب نتایج مطلوب پرسپولیس در بازی های باقی مانده باشیم. پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد و از سویی دیگر باید تلاش کرد تا از فرصت های باقی مانده نهایت استفاده را برد. این هدف مشترک کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس است و قطعا هواداران نیز در این شرایط به تیم و باشگاه کمک کرده و حمایت های آتها می تواند تاثیرات بسزایی داشته باشد.
 
**جمشیدی: دایی بر غیرت و توان بازیکنانش تاکید داشت/نباید پروین را تنها بگذاریم
 


عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: علی دایی در جلسه با اعضای هیئت مدیره بر تعصب و توان بازیکنانش تاکید داشت.

محمد جمشیدی درباره نشست مشترک اعضای هیئت مدیره با سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی برگزاری چنین نشستی بسیار مهم بود و می تواند بسیار تاثیرگذار و گره گشا باشد. آقای دایی در این جلسه تاکید فراوانی داشتند که بازیکنان پرسپولیس از نظر فنی بازیکنان توانمندی بوده و بارها روی غیرت و تعصب شاگردانش تاکید کرده و عنوان کرده اند که بازیکنان پرسپولیس در شرایط کنونی کسب نتایج مطلوب و سربلندی هواداران را در اولویت قرار داده اما طبیعی است که می بایست مشکلات و دغدغه ها برطرف شود تا آنها با آرامش و تمرکز بیشتری کار خود را انجام دهند.
 
جمشیدی در ادامه گفت: در این جلسه آقای پروین قول هایی درباره رفع مشکلات مالی و برخی مسائل مرتبط با این موضوع را داده و تاکید داشتند که هرچه سریع تر با تلاش شبانه روزی این دغدغه ها را برطرف خواهند کرد. بنده معتقدم در این مسیر نباید پروین را تنها بگذاریم بلکه اعضای هیئت مدیره و کادر مدیریتی باشگاه می بایست به آقای پروین کمک کنند تا این مشکلات مرتفع شود. می خواهم بگویم بازیکنانی که در زمین می دوند و تلاش می کنند این اطمینان را خواهند یافت که کادر مدیریتی و پشت میزنشین های باشگاه تمام توان خود را به کار خواهند بست تا مشکلات را حل کنند.
 
جمشیدی در پایان گفت: به اعتقاد بنده این جلسه بسیار اثرگذار و مفید خواهد بود و امیدوارم هواداران با درک شرایط حمایت همه جانبه ای از تیم و بازیکنان داشته باشند و کمک کنند تا پرسپولیس از فرصت های باقی مانده نهایت استفاده را ببرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار