مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص وضعیت سید جلال حسین گفت: حسینی از پرسپولیس جدا نمی‌شود وهمچنان باری پرسپولیس بازی خواهد کرد.

محمدپنجعلی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: علی دایی اجازه‌ی جدایی هیچ کدام از بازیکنانش علی الخصوص حسینی رانمی‌دهد.

وی در ادامه افزود: سید جلال حسینی یکی از بازیکنان کلیدی و محوری تیم است و دایی با این شرایط اجازه‌ی جدایی وی را نمی‌دهد .

مدیر تیم پرسپولیس عنوان کرد: شرایط تیم برای بازی با سپاهان مساعد است و تمام بازیکنان با شادابی سرتمرین حاضر شده‌اند و تمرین می‌کنند.

وی درخصوص بازی با سپاهان تصریح کرد: سپاهان تیم بزرگ و خوبی است ولی ما باید در این بازی برنده از میدان خارج شویم و منتظرباشیم که تیم‌های دیگر بالای جدول نتوانند نتیجه بگیرند و ما  دوباره به جمعه مدعیان اضافه شویم.

پنجعلی درادامه بیان کرد: امیدواریم این بازی‌ مانند بازی رفت حاشیه‌ای نداشته باشدو بازی زیبا و جذابی را از طرف هر دو تیم شاهد باشیم.

وی درخصوص مصدومان و محرومان این تیم اذعان داشت: پیام صادقیان و محمدنوری محروم وکفشگری مصدوم است ودراین بازی نمی‌توانند ما راهمراهی کنند.

مدیرتیم پرسپولیس درخصوص اتفاقاتی که در بازی رفت پیش آمده بودعنوان کرد: قهرمانی با قضاوتی که در آن بازی انجام داده بود شرایط را به گونه‌ای رقم زد تا بازی به حاشیه کشیده شود و در آخر نیز فقط هشت ما از قضاوت محروم شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسی تخلف می‌کند باید بر اساس و میزان تخلفش جریمه و محروم شود اتفاقی که برای قهرمانی نیفتاد و فقط هشت ماه محروم شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کلیدی ، مساعد ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار