در حالی که قرار است تیم ملی بوکس بزرگسالان به دو تورنمنت برون مرزی اعزام شوند تیم ملی جوانان پس از لغو سفر به تایلند در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در حالی که قرار بود تیم ملی بوکس جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم تایلند شود به علت مشکلات امنیتی این اعزام لغو شد.

درهمین بهبوحه فدراسیون از اعزام تیم ملی بوکس بزرگسالان به دو تورنمنت که در فاصله چند روزه باهم برگزار می‌شود خبر می‌دهد.

تورنمنت‌هایی که به نظر می‌رسد اعزام جوانان به تدارکاتی پیش ازرقابت‌های جهانی نسبت به آن از اولویت بیشتری برخوردار است.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان در واقع حساس‌ترین رقابت‌ است که بوکسوران جوان و با انگیزه تیم ملی در پیش دارند این در حالی است که به نظر نمی‌رسد مسئولان فدراسیون عجله زیادی برای برنامه‌ریزی اردو یا بازی تدارکاتی برای جوانان داشته باشند.

بهانه‌های فدراسیون هم این است که در حال حاضر هیچ تورنمنتی در کشورهای اطراف برای جوانان برگزار نمی‌شود در حالی که برای آمادگی بوکسوران حتما لازم نیست تورنمنت برگزار شود می‌شود تیمی فنی و خوب را به ایران دعوت کرد و یا اینکه برای برگزاری اردویی مشترک به خارج ازکشور رفت اقدامی که البته مقصودی عنوان کرد در حال رایزنی با ارمنستان و آذربایجان برای تحقق آن هستند.

جوانان بازمانده از مسابقات جهانی بگذارند و کاش آماده باشند تا فردا روی دوباره ننشینیم و برای بد ظاهر شدن آنها نقد بنویسیم از جوانان انتظار نتیجه نداشته باشیم کمک کنیم در اولین حضورشان در سطح جهانی حداقل در حد خودشان ظاهر شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بوکس ، اعزام ، تورنمنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار