پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به حذف تیم پرسپولیس از جام حذفی و مشکلات اخیرش دیدار این تیم در مقابل با تیم سپاهان کار دشواری است.

مجتبی محرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم پرسپولیس با توجه به مشکلات اخیرش و حذف از جام‌ حذفی در برابر تیم سپاهان کار دشواری را پیش‌رو دارد و باید همه تلاش خود را به کار گیرد زیرا تیم فوتبال پرسپولیس به این برد نیاز دارد وبدون شک برای برد می‌آید.

وی در ادامه افزود: با آمدن پروین مشکلات تیم پرسپولیس حل خواهد شد زیرا پروین یکی از بزرگان فوتبال ایران است.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: یکی از دلایل باخت‌های اخیر تیم پرسپولیس تضعیف روحیه آن‌هاست و امیدواریم که پروین بتواند مشکلات بازیکنان این تیم را حل کند .

محرمی درباره تغییر مدیریت‌ها اظهار کرد: این تغییر مدیریت‌ها بر روحیه بازیکنان تاثیر گذارد وبا آمدن پروین روحیه بازیکنان سیر نزولی پیش خواهد گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس وی در خصوص برگ برنده تیم پرسپولیس در دیدار حساس سپاهان عنوان کرد: اکثر بازیکنان این تیم یا مصدوم هستند یا محروم و نمی‌توان درباره برگ برنده این تیم اظهار نظر کرد.

محرمی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را بکنند ومسئولان هم همکاری‌های لازم را با یکدیگر انجام دهند بی‌شک  تیم پرسپولیس سهیمه آسیایی را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
برچسب ها: محرمی ، پرسپولیس ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار