سرمربي تيم ملي ايران: اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان براي آماده سازي در جام جهاني 2014 برزيل که قرار بود در آفزیقای جنوبی برگزار شود لغو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي کشورمان امروز در نشست خود با خبرنگاران اعلام کرد: به دليل مهيا نشدن شرايط لازم اردوي تيم ملي ايران در آفريقاي جنوبي در فروردين سال آينده لغو شد.

سرمربي تيم ملي کشورمان تصريح کرد: دليل لغو اردوي تيم ملي عدم حمايت‌هاي مالي و نداشتن بازيکنان در اختيار تيم ملي است. چراکه بدون هیچ حمایت مالی و نداشتن بازیکنان عقلانی نیست این اردوها را برگزار کنیم، هرچند مسلما این تصمیم در روحیه بازیکنان دیگر تاثیر می‌گذارد ولی نمی‌توانیم چیز دیگری در این خصوص بگوئیم. با این شرایط مطمئنا برنامه‌های لیگ می‌تواند ادامه داشته باشد.

وي افزود: زمانيکه بازيکنان اصلي تيم ملي را ترک مي‌کنند و به تيم‌هاي ساير کشورها مي‌پيوندند باعث مي‌شود ما در زمان معين بازيکنان را در اختيار نداشته باشيم و با اين شرايط مجبور هستيم اردوها را لغو کنيم.

گفتني است؛ کي‌روش در نشست امروز شديدا ناراحت بوده و از عدم حمايت‌ها به نفع تيم ملي بسيار گله‌مند بود.

کي‌روش در خصوص اينکه بازيکنان اصلي در اين شرايط ايران را ترک مي‌کنند و به تيم‌هاي عربي مي‌پيوندند گفت: من موافقم اين کار آنها نيستم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا جلوي اين کار را بگيرم و نگزارم آنها به اين کار ادامه دهند.

وي در ادامه افزود: مطلب ديگري که به آن تاکيد دارم اين است که از زمانيکه من به عنوان سرمربي در اياران حضور داشتم هيچ‌گونه حمايتي به تيم ملي نشد تا بتوانيم وجه بهتري از خود به نمايش بگذاريم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مربی ، کی روش ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان رنجبر
۱۳:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
این وسط فقط تیم زیر 22 سال ما قربانی شد ...
Iran (Islamic Republic of)
saman
۱۳:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
تو رو خدا حمايت كنيد
آخرین اخبار