سید ستار صید گفت: انتقادات من ارتباطی به ساوه شمشکی ندارد چرا که وی زحمات زیادی در طول 27 سال ریاستش کشید.

ستار صید ملی پوش المپیکی اسکی صحرانوردی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از سال 2010 تا به مسابقات لیگ این دوره درتمام مراحل رقابت‌ها به رتبه اول دست پیدا کردم و خوشبختانه امسال برای دومین بار موفق شدم به المپیک زمستانی راه پیدا کنم.

وی افزود: درمسابقات جهانی به رتبه یازدهم دست پیدا کردم و اجازه ورود به ورلدکاپ را پیدا کردم اما به دلیل کمبود بودجه شرکت نکردیم.

وی تصریح کرد: در اسکی صحرانوردی هدف این نیست که در کنار ورزش تفریح هم کنیم. این رشته بسیار دشوار است و شاید درتمرینات ما فقط یک ساعت استراحت می کنیم و مابقی آن را به تمرینات پرفشار می‌پردازیم.

صید عنوان کرد: انتقادات من به عیسی ساوه شمشکی نبود، از ایشان ناراحت نیستم بلکه وی 27 سال در اسکی زحمت کشیده است و مگر می شود کسی پس از 27سال خدمت نکند، من از برخی از مسئولان وبی‌توجهی آنها به اسکی ناراحتم.

وی اظهار داشت: دراین جا باید از مربی مصطفی میرهاشمی تشکرکنم که همواره از ماحمایت کرده است و زحمات زیادی برای تیم صحرا نوردی کشید.

صیددر پایان خاطر نشان کرد: گرچه کمبود‌های زیادی داشتیم اما امیدورام بتوانیم درالمپیک درحد و اندازه خودمان ظاهر شویم و پس از المپیک برنامه ریزی‌ها برای المپیک بعدی را آغاز کنیم تا بتوانیم انتظار رشد و پیشرفت از خودمان داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شمشکی ، اسکی ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار