معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با صدور حكمي محمد اله‌ياري فومني را به عنوان معاون فرهنگي اجرايي بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران منصوب كرد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي؛سيد عباس صالحي معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با صدور حكمي محمد اله‌ياري فومني را به عنوان معاون فرهنگي اجرايي بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران و مسئول دبيرخانه دائمي هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران و مشاور خود در امور فرهنگي منصوب كرد. در اين حكم آمده است:

 نظر به تجارب ارزنده و دانش فرهنگي و مديريتي، موجب اين حكم جنابعالي به عنوان «مشاور فرهنگي؛ معاون فرهنگي- اجرايي بيست و هفتمين دوره نمايشگاه بين­المللي كتاب تهران و مسؤول دبيرخانه دائمي هفته كتاب» منصوب مي‌­شويد.

اميد مي­‌رود با  استعانت از خداوند متعال و مشاركت و همكاري تمامي مديران و همكاران، در تحقق بخشي به وظايف معاونت فرهنگي در حوزه ميراث مكتوب ايراني - اسلامي موفق و مؤيد باشيد.

لازم به ذكر است اله‌ياري بيش از اين مديركل امور كتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دبير پنج دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران و معاون امور نمايشگاهي بيست و ششمين نمايشگاه كتاب تهران بوده است.
 

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار