مدیر سامانه 1888 شهرداری منطقه سه، از عملکرد دی ماه سال 92 شهرداری این منطقه در سامانه 1888 خبر داد.

نظری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 400 پیام شهروندان به سامانه 1888 شهرداری منطقه سه ارسال شده است از کل پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 1888 شهرداری منطقه سه، 377 پیام رسیدگی شده پیام در دست اقدام، هشت پیام تشکر و 368 پیام انتقادی و شکایتی، یک مورد پیشنهاد است.
 
وی ادامه داد: بیشترین پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 1888 شهرداری منطقه سه در حوزه حمل و نقل ترافیک با 87 پیام، بیشترین درخواست‌ها در خصوص تاخیر و کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، نظافت معابر، سد معبردست فروشان، رعایت ضوابط و قوانین شهرسازی و لکه‌گیری آسفالت است.
 
نظری با اشاره به پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه دوم دی ماه سال 92 به سامانه 1888 شهرداری منطقه سه گفت:85 پیام شهروندان به سامانه 137 در نیمه دوم دی ماه سال 92 به سامانه 1888 ارسال شده است.
 
از کل پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 1888 شهرداری منطقه سه، 55 پیام رسیدگی شده، 30 پیام در دست اقدام، هشت پیام تشکرو77 پیام انتقادی و شکایتی است.
 
وی خاطرنشان کرد: بیشترین پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه دوم سال 92 به سامانه 1888 منطقه سه در حوزه حمل و نقل ترافیک با 18 پیام، بیشترین درخواست‌ها و شکایت‌ها شامل تاخیر و کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، نظافت معابر و سد معبر، رعایت ضوابط و قوانین شهرسازی است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: عملکرد ، سامانه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار