سرمربی تیم منتخب کشتی فرنگی اعزامی به مسابقات جام وهبی ترکیه گفت: برای سازندگی هر چه بهتر باید به پشتوانه بیشتر میدان داده شود که تورنمنت وهبی امره فرصت مناسبی برای خود نمایی فرنگی کار جوان است.

مهدی شربیانی پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:هر چقدر بیشتر به جوانان میدان بدهیم و به آنها اعتماد کنیم پشتوانه های بهتر و قابل اعتمادتری را پرورش داده ایم و در نهایت نیز با این کار به آینده کشتی خدمت کرده ایم.

وی تصریح کرد: مسابقات کشتی فرنگی جام وهبی امره در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود اما ما امسال با صلاحدید مدیر تیم های ملی با فرنگی کاران جوان به این رقابتهای می رویم که به اعتقاد من این تورنمنت فرصت بسیار خوبی برای خودنمایی آنها خواهد بود.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی در خصوص وضعیت آمادگی نفرات اعزامی گفت: ما در این مسابقات 7 فرنگی کار جوان به نام های محمد مراد الیاسی و علی ارسلان در وزن 59 کیلوگرم پرهام قنبری در وزن 66 کیلو پیام بویری در وزن 75 کیلوگرم مسعود مرادی در وزن 85 کیلوگرم و در 130 کیلوگرم نیز سید سجاد مولایی و آرمان نظری را به میدان خواهیم فرستاد.

وی افزود: با توجه به این که اردوی تیم ملی جوانان به تازگی آغاز شده بچه ها در وضعیت آمادگی بالایی قرارندارند البته تا روز مسابقات آنها را به شرایط نسبتا مطلوب خواهیم رساند.

شربیانی خاطرنشان کرد: به هرحال با توجه به این که مسابقات جام وهبی امره در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود و نفراتی را که ما در اختیار داریم تجربه زیادی ندارند خیلی از آنها توقع کسب مدال های خوشرنگ را نداریم، در واقع کادر فنی به این مسابقات بیشتر به چشم یک میدان تدارکاتی بزرگ و مطمئن برای حضور پرقدرت در رقابتهای قهرمانی آسیا نگاه می‌کند که امیدوارم در نهایت به آنچه در نظر داریم برسیم.

انتهام پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار