سارق حرفه‌ای خودرو زمانی که خود را در محاصره پلیس دید از بالای پل امام حسین(ع) به پرواز در آمد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، روز گذشته خودروی گشت کلانتری 134 شهرک قدس حین انجام وظیفه در خیابان ایران زمین بودند که متوجه یک دستگاه خودرو پژو پرشیا با سه نفر سرنشین که درحال پرسه زنی در کنار خودروهای پارک شده بودند، شدند.

به دنبال این موضوع مأموران جهت بررسی با توجه به رفتار مشکوکانه‌ سرنشینان به خودرو مورد نظر نزدیک‌تر شدند ولی متهمان به محض رویت مأموران اقدام به فرار کرده و به طرف میدان بوستان متواری شدند.

متهمان مسیرهای یادگار جنوب ، یادگار شمال،‌ خیابان آزادی، و میدان انقلاب را طی کرده و درنهایت نرسیده به پل امام حسین(ع) با شلیک مأموران پلیس ، تعادل خودرو را از دست داده و به گاردریل برخورد می‌کنند.

در نهایت دو متهم که قصد فرار با پای پیاده را داشته ، توسط مأموران دستگیر و متهم سوم نیز زمانی که خود را در محاصره پلیس دید، از بالای پل امام حسین(ع) خود را به پایین پرتاب می‌کند.

گفتنی است، متهم سوم به دلیل شکستگی پا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود و مأموران در بررسی و بازجویی از دو متهم دیگر متوجه می‌شوند که این افراد همگی دارای سوابق سرقت و مواد مخدر می‌باشند و تحت تعقیب پلیس آگاهی بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار