جانی دپ اولین جایزه‌ی سینماگر برجسته که بعد از وقفه‌ای 10 ساله، 15 فوریه در استودیوی پارامونت برگزار می‌شود، را از انجمن چهره‌پردازان دریافت می‌کند.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی؛ جانی دپ اولین جایزه‌ی سینماگر برجسته را از انجمن چهره پردازان دریافت می‌کند. مراسم انجمن چهره پردازان بعد از وقفه‌ای ده ساله، 15 فوریه در استودیوی پارامونت برگزار می‌شود.
 
جایزه سینماگر برجسته به آن دسته از افرادی داده می‌شود که هنرشان در صنعت سینما با چهره‌پردازی غنی شده است و شخصیت‌های به یاد ماندنی در طول بازیگریشان خلق کرده‌اند.
 
رئیس انجمن خانم سوزان کابرال ابرت می‌گوید: "چهره پردازان ما همگی موافق بودند جانی دپ انتخاب به جایی برای دریافت اولین جایزه سینماگر برجسته است."
 
وی افزود: جانی دپ این روزها پرکارتر از بقیه‌ی هنرپیشه‌ها است و با هنر و مهارت چهره پردازان ما به شخصیت‌هایش جان تازه‌ای می‌دهد. او آن قدر بزرگ است که باعث درخشش دیگر بازیگران هم می‌شود."
 
فیلم‌هایی که جانی دپ با هنر چهره‌ پردازی در آنها درخشیده است "ادوارد دست قیچی"، "چارلی و کارخانه شکلات سازی"، "آلیس در سرزمین عجایب" و "تنها بازمانده" است که فیلم آخر در اسکار امسال هم نامزد دریافت جایزه شده است.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار