عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه که در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا بود، تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس در جلسه علنی امروز از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان جان کری وزیر امور خارجه تقدیر و تشکر کرد و گفت: حرف‌های شما در روحیه انقلابی ملت ایران طراوتی تازه بخشید.
 
وی افزود: استکبار بداند انقلاب همچنان زنده و خروشان به راه خود ادامه می‌دهد و ملت بزرگ ایران زنده است.
 
آقامحمدی تصریح کرد: فرزندان انقلاب و امام و رهبری رویارویی مستقیم با سربازان استکبار را آرزوی همیشگی و رسالت خود می‌دانند.
 
نماینده خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جناب آقای دکتر روحانی ضمن تشکر از صحبت‌های شما که جان کری را به موضع‌گیری انداختید. نرخ بیکاری جوانان لرستان مستند به مرکز آمار ایران بالای 50 درصد است که فقط 160 هزار لیسانس و فوق لیسانس بیکار در لرستان هستند که عمرشان با حسرت تباه می‌شود و بیش از دو برابر این رقم فوق دیپلم و دیپلم بیکار در استان وجود دارد.  
 
وی ادامه داد: جناب آقای دکتر روحانی این‌ها از منشور حقوق شهروندی فقط یک حق را طلب می‌کنند و آن‌ هم چاره‌اندیشی برای اشتغالشان است.
 
وی به وزیر آموزش و پرورش نیز تذکر داد و گفت: تسامح و ترویج افکار وهابیت و توزیع قرآن‌هایی ترجمه شده وهابی که قطعا نمی‌تواند تصادفی باشد باید دستگاه‌های ذیربط به این موضوع ورود کنند.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در مورد توافق‌نامه ژنو واهمه داریم تیم مذاکره کننده کیاست، درایت و شجاعت لازم را تواما به کار نبرند و به حقوق اساسی ملت لطمه وارد شود لذا از صحبت‌های آنان مبنی بر شفاهی بودن متن توافق ژنو 2 و غیرقابل انتشار بودن آن اینگونه برداشت می‌شود که این توجیهی برای پنهان داشتن مسائلی است که برای نمایندگان و مردم شفاف نیست لذا از وزارت خارجه می‌خواهیم متن توافق نامه را با هر اسمی که می‌خواهد بگذارد رسما به مجلس اعلام کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، امنیت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار