مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید با کسب موفقیت هایش در 5 ماه گذشته به مردم امید داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ صابر سپهری در گردهمایی شورای معاونان اداره کل، مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اظهار کرد: بحث رونق اقتصادی، مهار تورم، بهبود سیاست های خارجی با توجه به حضور و سخنرانی دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل و کنفرانس داووس امید را در دل مردم شریف افزایش داده است.

وی اضافه کرد: موفقیت های اخیر دولت تدبیر و امید حاکی از حاکمیت قانون و عقلانیت در تصمیم گیری ها است و این موفقیت ها قابل تقدیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: وزیر آموزش و پرورش با سوابق و تجربه ارزشمند آموزشی و مدیریتی نیز به تبعیت از سیاست های دولت تدبیر و امید، فردی کاملاً عملگرا و متکی به نظرات کارشناسی، عقلانیت و خرد جمعی در تمام تصمیم گیری ها 4 محور کاری را برای اجرا شدن پیگیر است.

سپهری تصریح کرد: محورهای کاری مقام عالی وزارت شامل اولویت ساماندهی و بهسازی نیرو و منابع انسانی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی، توسعه مشارکت ها و عملیاتی کردن بودجه در آموزش و پرورش است.

وی از تشکیل کمیته های چهار گانه محور برنامه های وزیر آموزش و پرورش در استان خبر داد و اظهار کرد: این کمیته با استفاده از کارشناسان مجرب و مرتبط موضوعات را در این کمیته ها آنالیز کرده و پس از تجزیه و تحلیل تصمیمات شایسته را برای عملیاتی کردن آن اتخاذ خواهند کرد.

وی کسب اعتماد معلمان و اولیا را اررشمند دانست و گفت: اعتماد پدیده ای شکننده و حساس است که زمان زیادی لازم است تا به آن رسید اما به سرعت از بین می رود و دستیابی مجدد به آن هم کار چندان ساده ایی نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، امید ، دولت ، به ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.