سومین روز تعیین شده برای تحویل حضوری بلیت‌های خریداری شده سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حالی سپری می‌شود که ۸۰ درصد بلیت‌ها تا ساعت ۱۵ این روز تحویل خریداران داده شده است.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛ محسن شمس مدیر سامانه فروش بلیت آثار این دوره از جشنواره درباره وضعیت و مهلت تحویل بلیت‌های خریداری شده به مخاطبان جشنواره یادآور شد: امروز سومین روز از تحویل بلیت‌های پیش‌خرید شده است و تا ساعت ۱۵ امروز که آخرین مهلت تحویل حضوری بلیت‌ها نیز هست، ۸۰ درصد بلیت‌ها به خریداران تحویل داده شده است.
 
وی درباره زمان پایان تحویل حضوری بلیت‌های خریداری شده تأکید کرد: طبق برنامه تعیین شده تا ساعت ۱۹ امروز کار تحویل حضوری بلیت‌ها به پایان می‌رسد. اما اگر مراجعه وجود داشته باشد این ساعت تمدید می‌شود.
 
مدیر سامانه فروش بلیت آثار سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از مخاطبان جشنواره و خریداران بلیت‌های پیش‌فروش شده که هنوز نسبت به دریافت حضوری بلیت‌های خود اقدام نکرده‌اند، خواستار مراجعه به پردیس سینمایی ملت و دریافت بلیت‌ها تا زمان مقرر، شد.
 
شمس درباره میزان استقبال مخاطبان از پیش فروش بلیت آثار بخش‌های مختلف جشنواره سی و دوم گفت: بیشترین آمار پیش فروش بلیت متعلق به بخش سودای سیمرغ است و بخش نگاه نو و بخش‌های دیگر هم به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.
 
طبق اعلام مدیریت سامانه فروش بلیت آثار سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روز سه‌شنبه ۸ بهمن‌ماه در پردیس سینمایی ملت نیز به ارائه بلیت حضوری سازمان‌ها و نهادهای متقاضی تهیه بلیت آثار جشنواره اختصاص دارد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.