معاون وزیر در توسعه ورزش‌های زمستانی گفت: خوشبختانه به جایگاهی رسیده‌ایم که کشورهای دیگر با حضور در مسابقات ما سهمیه کسب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عیسی ساوه شمشکی در حاشیه نشست مطبوعاتی و رسانه ای فدراسیون اسکی گفت: اسکی علاوه با اینکه یک ورزش است یک صنعت بزرگ نیز محسوب می‌شود وبعد از فوتبال دومین ورزش به عنوان صنعت و درآمدزایی است و کم کم کشورهای استقبال کننده زیاد برای این رشته زیاد شده‌اند.

وی افزود: اگر بخواهیم سهمیه المپیک کسب کنیم باید در مسابقاتی باشیم که نماینده فدراسیون جهانی در آن حضور داشته باشد.

در این زمینه باید باشگاه‌ها را نیز فعال کنیم ما باید بیش از 400 تا 500 میلیون تجهیزات تامین می‌کردیم که توانایی آن را نداشتیم و به همین دلیل باشگاه‌ها ورود پیدا کردند و لوازم و تجهیزات و امکانات را تامین کردند.

وی با اشاره به مشکلات اسکی کشور عنوان کرد: با وجود حمایت باشگاه‌ها و سرمایه‌گذاری آن‌ها در مسابقات، پیست ‌های اسکی در اختیار بخش خصوصی است و ما باید با مکاتبات فراوان مجوز آن را بگیریم که ورزشکارانمان در این پست‌ها تمرین کنند و این یکی از مشکلات بزرگ ماست.

وی با اشاره به پیشرفت اسکی صحرانوردی خاطرنشان کرد: در اسکی صحرانوردی پس از تلاش‌های زیادی توانستیم یک نماینده خانم هم داشته باشیم واین اولین بار است که در تاریخ صحرانوردی یک خانم سهمیه گرفته است و  این موضوع برای ما افتخار زیادی است.
انتهای پیام/
برچسب ها: شمشکی ، خانم ، سهیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار