عیسی ساوه شمشکی گفت: به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش‌های زمستانی از هیچ کمکی به طالبی سرپرست فدراسیون اسکی دریغ نخواهم کرد.

نماینده وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش‌های زمستانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طالبی به عنوان سرپرست فدراسیون اسکی انتخاب شده است و از دوستان قدیمی من و کارشناسان خوب این رشته هستند که بدون شک ادامه مسیر فدراسیون اسکی با حضور ایشان راهی هموار خواهد بود.

وی تصریح کرد: به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش‌های زمستانی از هیچ کمکی به طالبی دریغ نخواهم کرد. تمامی مسئولان فدراسیون و عوامل اسکی نیز در پیشبرد اهداف به وی کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: هیچ نگرانی در اسکی وجود ندارد. همه برنامه‌ها به صورت قبلی ادامه پیدا خواهد کرد و خوش‌بختانه هیچ خللی ایجاد نشده است.
مسابقات لیگ، المپیک‌های اسکی را مشخص می‌کند.

رئیس سابق فدراسیون اسکی ادامه داد: مرحله اول مسابقات لیگ بین المللی اسکی آلپاین از 15 دی ماه در پیست بین المللی در بند سر آغاز می‌شود و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: استقبال خوبی از طرف اسکی بازان خارجی از این رقابت‌ها شده و 37 ورزشکار از 10 کشور در آن حضور خواهند داشت. پس از برگزاری دور اول این رقابت‌ها مرحله دوم آن نیز پس از 3 روز استراحت از یکشنبه بعدی پیست شمشک آغاز خواهد شد.

ساوه شمشکی اظهار کرد: هم چنین مرحله دوم لیگ اسکی صحرا‌نوردی نیز 15 دی ماه استارت خواهد خورد و تا 26 دی ماه نفرات اعزامی به المپیک زمستانی انتخاب خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم اسکی با آرامش مسیر صعودی خود را ادامه دهد و با حضور طالبی در سمت سرپرستی این فدراسیون دغدغه‌ای در این زمینه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار