مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان از وقوع یکهزار و 138 مورد آتش سوزي و حادثه در 10 ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.

محمد مسعود چایچی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: از این تعداد 527 موردآتش سوزي و 611 مورد حادثه است.

وی تصریح کرد: آتش نشانان کاشانی در عملیات امداد و نجات درحوادث وحرائق جان جان 357 نفر را نجات دادند.

به گفته وی،تصادفات ، سقوط از ارتفاع و چاه، ريزش آوار ، آسانسور ، آب افتادگی و نشست زمین ، گرفتن مار و حیوانات موذی و برق گرفتگي مردم از جمله حوادق به وقوع پیوسته طی این مدت است.

مدير عامل سازمان آتش نشاني کاشان تصریح کرد: بي احتياطي، اتصالي برق ، پرتاب جرقه جوشکاري و مواد آتش زا، نشت مایعات قابل اشتعال، افروختن عمدي آتش، نقص فنی خودرو ، نشت گاز، انتقال حرارت وبالا بودن حرارت محيط و نقص فني کپسول و پیک نیک نیز از جمله عوامل آتش سوزیها بوده است.

چایچی در پایان با تاکید بر اهمیت امر آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان در راستاي پيشگيري ازحوادث وسوانح مختلف افزود:دو هزار و 251 نفر از شهروندان و اقشار مختلف کاشان اعم از دانش آموزان و اولیاء ايشان،کارکنان شرکتها، ادارات،اعضاء پايگاههاي بسيج ،صاحبان صنوف و داوطلبان در این شهرستان آموزش هاي ايمني لازم را فرا گرفتند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اصفهان ، آتش ، نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.